PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec "automoderacji" ppo

  • 41. Data: 2004-08-26 09:53:40
    Temat: Re: Koniec
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    > A, może moja nadinterpretacja.

    :)

    > A to zależy. Są pewne rzeczy, które robię, i których ukrywał nie bedę z
    > szacunku do samego siebie, nawet jeżeli wpłynie to negatywnie na mój
    > wizerunek.

    Ja po prostu nie afiszuje sie z pewnymi sprawami.

    > I, serio, nie wyobrażam sobie, żebym mógł pisac cokolwiek, czego
    > boje się podpisać imieniem i nazwiskiem.

    Nie poruszam kwestii poziomu wypowiedzi, tylko sam fakt wypowiadania sie na
    grupach.

    > Przez całe lata pisałem w necie
    > tylko pod pseudem Sigurd, ale na życzenie dowolnej osoby podawałem swoje
    > personalia - jakoś mi się wydaje, że tak wypada. Ale, oczywiście, uważam, że
    > każdy ma prawo do zachowywania anonimowości.

    Na szczescie :)

    > A w jaki sposob negatywnie mogłoby moje udzielanie się na newsach wpłynąć na
    > mój wizerunek - nie mam pojęcia. AŻ TAK głupio chyba nie piszę ;-)

    Jak juz pisalam, nie poziom jest w tej chwili wazny a sam fakt. Sa na grupach
    osoby, ktore poziom wypowiedzi maja nizszy niz niski a podpisuja sie
    imieniemj i nazwiskiem i uwazaja, ze jest OK. Ich prawo i ich zycie.

    Ja mialam nieprzyjemnosc poznac pracodawce, ktory uwazal, ze udzielanie sie
    na grupach jest marnotrastwem czasu, bez wzgledu na to, czy robisz to w
    czasie wolnym, czy w godzinach pracy. Poza tym jednym odchylem byl bardzo
    sympatycznym czlowiekiem.

    Sa rozni ludzie i nie jestem w stanie przewidziec co kto uwaza, za
    niedopuszczalne, wiec asekuruje sie :)

  • 42. Data: 2004-08-26 09:59:24
    Temat: Re: Koniec "automoderacji" ppo
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszR" <mariuszr.post@pl> napisał w wiadomości
    > Więc pytanie do osób zainteresowanych tematem,
    > chcecie walczyć o zmianę zasad na ppo czy też może by spróbować w
    alt.pl.*?
    > W końcu w hierarchi alt.pl.* funkcjonuje sporo grup z ogłoszniami i ruch
    na
    > nich jest dość spory.

    pl.praca.oferowana jest znana, a ta nowa?? Kto bedzie znal ta nowa grupe??

    Kania

  • 43. Data: 2004-08-26 11:19:28
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Kania wrote:

    > pl.praca.oferowana jest znana, a ta nowa?? Kto bedzie znal ta nowa grupe??

    Pan... Pani... Ci Państwo....

    Gawron

  • 44. Data: 2004-08-26 12:11:15
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > pl.praca.oferowana jest znana, a ta nowa?? Kto bedzie znal ta nowa grupe??

    W internecie wiadomości rozchodzą się szybko, myślę że po kilku miesiącach
    była by równie popularna jak ppo. A jeśli jednak ktoś podejmnie próbę zmiany
    statusu ppo to z pewnością będzie to trwało dużo dłużej.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 45. Data: 2004-08-26 13:20:16
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cgkbv4$ocn$1@inews.gazeta.pl>, wrote:
    > Jak juz pisalam, nie poziom jest w tej chwili wazny a sam fakt. Sa na grupach
    > osoby, ktore poziom wypowiedzi maja nizszy niz niski a podpisuja sie
    > imieniemj i nazwiskiem i uwazaja, ze jest OK. Ich prawo i ich zycie.

    Ja dorzucę od siebie: gdy zdarzało się, że miałem wyrazić swoją opinię
    na temat kandydatów do firmy, to jedną z pierwszych rzeczy, które robiłem
    było zarzucenie imienia/nazwiska, ewentualnie ksywki w google (zwykłe
    i groups). To pozwala się naprawdę sporo dowiedzieć o człowieku - zarówno
    merytorycznie, jak i od strony "attitude".
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 46. Data: 2004-08-26 15:46:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:

    > na temat kandydatów do firmy, to jedną z pierwszych rzeczy, które robiłem
    > było zarzucenie imienia/nazwiska, ewentualnie ksywki w google (zwykłe
    > i groups). To pozwala się naprawdę sporo dowiedzieć o człowieku - zarówno

    A to jest bardzo częsty przypadek.
    Przynajmniej jeśli chodzi o sytuację, kiedy w procesie rekrutacji bierze
    udział ktoś, kto wie co to Usenet.

    > merytorycznie, jak i od strony "attitude".

    Tyle tylko, że to co ktoś pisze na newsach często nic nie mówi o jego
    podejściu do pracy (zarówno w sensie merytorycznym, jak i nastawienia do
    współpracowników).
    Zresztą wiele rzeczy wychodzi z reguły podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 47. Data: 2004-08-26 15:50:27
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pl.praca.oferowana jest znana, a ta nowa??

    No wlasnie - jak trafiacie na okreslone grupy? Znajdujecie je sami, czy
    glownie dowiadujecie sie o nich od innych? Bo u mnie wyglada to tak, ze
    filtruje. Wpisuje slowo klucz i ogladam jakie sa dostepne grupy. Tak
    znalazlem te grupe, ppo i wiele innych. Gdy bede potrzebowal ponownie
    zawitac na ppo znowu wrzuce w filtr slowo praca i zobacze co mam do wyboru.
    Wtedy zobacze tez nowa grupe. Jestem jakims ewenementem? Tak by wynikalo
    sadzac po tym co napisales.

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 48. Data: 2004-08-26 15:53:10
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <0t412e0503i77dan3e8%sal@hell.hell.pl>, Przemysław Maciuszko wrote:
    > Tyle tylko, że to co ktoś pisze na newsach często nic nie mówi o jego
    > podejściu do pracy (zarówno w sensie merytorycznym, jak i nastawienia do
    > współpracowników).

    http://groups.google.pl/groups?q=author%3Ahosowicz+k
    urwa
    http://groups.google.pl/groups?q=author%3Ahosowicz+s
    pierdalaj
    ... (podstaw dowolny polski wulgaryzm w dowolnej wersji)

    Zatrudniłbyś kogoś takiego?
    Daniel

  • 49. Data: 2004-08-26 16:35:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> wrote:

    > Zatrudniłbyś kogoś takiego?

    Oczywiście, że nie. To jest ekstremalny przypadek :)
    Ja tylko mówię, że czasami newsy nie odzwierciedlają faktów.
    Ale zgadzam się z tym, że dają w miarę dobry obraz 'kandydata' :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 50. Data: 2004-08-26 19:14:57
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wyboru.
    > Wtedy zobacze tez nowa grupe. Jestem jakims ewenementem? Tak by wynikalo

    Moge Ci powiedziec, jak szukal odpowiedniej grupy moj znajomy. Najpierw
    oglosil sie na pl.praca.dyskusje skad zostal wykopany na ppo.

    Czesc osob po prostu pyta innych znajomych, ktorzy mowia 'tak, znam - ppo'
    albo 'nie, nie znam - daj ogloszenie w gazecie'

    Dla mnie to sposob na ominiecie problemu (choc nie do konca) a nie
    rozwiazanie go. Problemem sa moderatorzy. Przesledzilam sobie dyskusje
    odnosnie nowego FAQ. Jak sie czyjes uwagi moderatorom nie podobaja to nie sa
    laskawi odpowiadac na posty wyjasniajace punkt widzenia uzytkownika.

    I dlatego FAQ tak na prawde sie nie zmienia (poza kilkoma szczegolami) i
    wciaz nie mamy dostepu do swiezych ofert - dostajemy nieswieze ochlapy...

    Kania