PracaGrupypl.praca.dyskusje › CA

  • 1. Data: 2004-08-22 20:10:29
    Temat: CA
    Od: "Profil1" <e...@n...pl>

    Czy ktoś zna z doświadczenia firmę Computer Associates? Jaka jest tam
    atmosfera pracy, zarobki i warunki? Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
    E.

  • 2. Data: 2004-08-23 06:44:11
    Temat: Re: CA
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Profil1" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś zna z doświadczenia firmę Computer Associates? Jaka jest tam
    > atmosfera pracy, zarobki i warunki? Z góry dziękuje za wszelkie
    odpowiedzi.
    > E.

    A ta firma ma w Polsce wogole swoj oddzial ??

    salut

  • 3. Data: 2004-08-23 09:39:00
    Od: "jacek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Profil1" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > odpowiedzi.
    >
    > A ta firma ma w Polsce wogole swoj oddzial ??
    >
    > salut

    Oczywiscie ze ma i znam.
    Sa w wawie a Atrium Tower, przynajmniej tam ja bylem.
    Milo fajnie i zaawansowanie.

    Bedziesz tam pracowac?

  • 4. Data: 2004-08-23 12:54:03
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    jacek wrote:
    > Sa w wawie a Atrium Tower, przynajmniej tam ja bylem.
    > Milo fajnie i zaawansowanie.

    (sorki za poprzedni pusty post)

    Jest tam coś więcej niż logistyka i sprzedaż?

    B.