PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec "automoderacji" ppo

  • 1. Data: 2004-08-22 19:47:32
    Temat: Koniec "automoderacji" ppo
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do trybu
    moderowanego.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 2. Data: 2004-08-23 06:50:17
    Temat: Re: Koniec "automoderacji" ppo
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Dariusz Jaworski] - 2004-08-22 21:47:

    > Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do trybu
    > moderowanego.

    I jeszcze kilka zdążyło :)
    Witam po urlopie. Ciekaw jestem Waszej opinii na temat stanu grupy po
    tych kilku dniach rządów automatu. Moim zdaniem (pomijając te kilka
    testów, niepotrzebnych dyskusji i postów błagalnych o powrót moderatora)
    jest nawet całkiem, całkiem. Może faktycznie wystarczy ograniczyć
    moderację do cięcia testów, Re: i "praca przez internet"?

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 3. Data: 2004-08-23 07:27:07
    Od: "zymla" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do trybu
    > moderowanego.

    ...i znowu 5 ogloszen na dwa dni...:((((

  • 4. Data: 2004-08-23 07:38:21
    Od: Agata Rabska <m...@c...plukwa.net>

    Dnia 22 Aug 2004 19:47:32 GMT, Dariusz Jaworski naskrobałeś/łaś:

    >Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do trybu
    >moderowanego.
    I całe szczęście :)

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12latka no 1. on p.r.a

  • 5. Data: 2004-08-23 08:08:41
    Od: "alex" <p...@p...onet.pl>

    > I całe szczęście :)

    Albo nie wiesz co piszesz albo masz prace i czytasz te grupe wylacznie z
    nudow... PPO bez moderatora to duuuuzo duuuzo wiecej ogloszen i w dodatku
    ukazujacych sie na biezaco a nie co kilka dni po 10 ogloszen... Moim zdaniem
    glupie posty raz na jakis czas mozna spokojnie olac, w koncu cos za cos...

    JESTEM ZA PPO BEZ MODERATORA!!!!

    alex

  • 6. Data: 2004-08-23 08:43:59
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > JESTEM ZA PPO BEZ MODERATORA!!!!

    Usenetem w PL rzadzi kilka osob, a nie uzytkownicy.

  • 7. Data: 2004-08-23 08:46:26
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "alex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ukazujacych sie na biezaco a nie co kilka dni po 10 ogloszen... Moim
    > zdaniem glupie posty raz na jakis czas mozna spokojnie olac, w koncu cos

    ja w zasadzie również popieram...

    niemniej widział bym jeszcze inna formę pracy tej grupy
    moderacja postów bezpośrednich
    przepuszczanie postów z formularza na www gdzie wszystkie aspekty poprawnego
    ogłoszenia były by wymagane

    cos jak form na http://www.praca.pl/pracodawca.html

    Wielu ludzi zwyczajnie nie bardzo wie co napisać w takim ogłoszeniu albo
    jest na tyle roztrzepanych iż wysyła 1 krótkie zdanie bez określenia kto i
    gdzie szuka pracownika...

    Piotr Żebrowski

  • 8. Data: 2004-08-23 09:15:43
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Usenetem w PL rzadzi kilka osob, a nie uzytkownicy.

    niestety kilka z tych osób ma zapędy wiernych wyznawców BOFH niestety ...

    Piotr Żebrowski

  • 9. Data: 2004-08-23 10:10:55
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Dariusz Jaworski napisał(a):

    > Jutro (poniedziałek) od rana grupa pl.praca.oferowana powróci do
    > trybu moderowanego.

    "...a miało byc tak pieknie..." ;-(

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 10. Data: 2004-08-23 10:14:48
    Od: k...@p...onet.pl

    Automoderacja byla tragiczna. Jak w ogóle ktoś może mówić, że było "całkiem
    nieźle".
    Bleeeee!!!!

    Pozdrawiam i życzę bardziej udanych eksperymentów
    Konrad