PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koncern MBI

  • 21. Data: 2005-08-26 07:47:47
    Temat: Re: Koncern MBI
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "Kira" <c...@-...pl> wrote in message
    news:demf5t$nuh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Co, uczciwosc? No moze i nie jest, ale z tymi dla ktorych
    > nie jest to sie nie za bardzo oplaca wspolpracowac. Chyba
    > ze lubisz za friko albo dokladajac do tego.

    Nie mowimy o mnie, jestem w tej luksusowej sytuacji ze pracodawcy mnie
    szukaja.

    > Nie ma zakazu posiadania swojego zdania, wiec mozemy chyba
    > na tym zakonczyc.

    Racja. Pozdrowienia :)

    FMT

  • 22. Data: 2005-08-26 08:54:33
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: F.M.T [Fri, 26 Aug 2005 02:47:09 -0500]:

    > Nie mowimy o mnie, jestem w tej luksusowej sytuacji
    > ze pracodawcy mnie szukaja.

    No cos Ty, za malo czytasz ta grupe, przeciez na tym rynku
    tak sie nie da wiec albo filozofujesz, albo masz jakiegos
    wujka w ministerstwie! Uczciwie nie da rady...

    Kira

  • 23. Data: 2005-08-26 09:26:05
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "Kira" <c...@-...pl> wrote in message
    > No cos Ty, za malo czytasz ta grupe, przeciez na tym rynku
    > tak sie nie da wiec albo filozofujesz, albo masz jakiegos
    > wujka w ministerstwie! Uczciwie nie da rady...

    no jak tak mowisz to pewnie tak jest

    FMT

  • 24. Data: 2005-08-26 09:45:21
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: F.M.T [Fri, 26 Aug 2005 04:25:53 -0500]:

    > no jak tak mowisz to pewnie tak jest

    Grupa mi sie odcisnela, juz przestaje ;>

    Kira

  • 25. Data: 2005-08-26 11:58:19
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik F.M.T napisał:
    > "Kira" <c...@-...pl> wrote in message

    > W zasadzie widze problem w tym ze opowiadasz o tym jakby to bylo
    > normalne zachowanie kazdego pracodawcy. Moim zdaniem gdyby jakikolwiek
    > pracownik zaproponowal cos takiego potencjalnemu pracodawcy to spotkalby
    > sie tylko z poblazliwym usmiechem. W ten sposob Twoja teza ze pracodawca
    > odmowi jest prawdziwa, bo kazdy odmowi, a nie tylko oszust.

    No nie wiem. Gdyby to miało być stanowisko wymagające kontaktu z ludźmi
    "z zewnątrz" to bym się zastanowił czy ryzykować utratę asertywnego i
    zaradnego pracownika.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 26. Data: 2005-08-26 12:49:14
    Temat: Odp: Koncern MBI
    Od: "Zbooy" <compensa[wycinek]@op.pl>

    Szanowny kolego,

    MBI to multiagencja ktora oferuje produkty finansowe. Jak wiadomo w tej
    branzy trzeba samemu szukac klientow, jako kierownik oddzialu bylbys
    odpowiedzialny za rekrutacje ludzi do swojej grupy sprzedazowej, szkolenie i
    ich wyniki od ktorych bylaby zalezna Twoja pensja. Jesli nie miales z tym
    nigdy do czynienia to odpusc sobie, taka moja rada :). Nikt Ci nie da
    instrukcji stanowiskowej bo to jest forma pracy wynikowej, co sobie sam
    zaplanujesz i wdrozysz to za to dostaniesz pieniadze. Jak nie czujesz bluesa
    to szkoda sie zabierać za to.

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 27. Data: 2005-08-26 13:49:02
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Zbooy" <compensa[wycinek]@op.pl> napisał w wiadomości
    > Szanowny kolego,

    [CIACH]

> [...]
    > instrukcji stanowiskowej bo to jest forma pracy wynikowej, co sobie sam
    > zaplanujesz i wdrozysz to za to dostaniesz pieniadze. Jak nie czujesz

    Ja jestem odpowiadajacym na posta - nie zgłaszjącym go :)
    A zgłaszającemu doradzam - mając własną grupę pracowników do kontaktów z
    klientami morzesz zajmować się handlem czymkolwiek.
    Handlowców potrzebują wszyscy - bo nie sztuka zrobić... sztuka sprzedać... a
    to znaczy, że jak masz zaciecie do tego typu roboty - to nie musisz układać
    się z firemką pierwszą z brzegu... wystarczy zastanowić się - czym chcesz
    handlować... znaleść producenta... podpisać umowe z zyskiem od obrotu ?(bo
    taka właśnie forma jest zaproponowana w w/w firmie) - i bedziesz miał to
    samo - i jeszcze troche - bo nie będziesz musiał odpalać działy zadnemu
    trutniowi nad sobą.

    Pozdrawiam
    kantor

  • 28. Data: 2005-08-26 13:50:37
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Sprostowanie...

    Użytkownik "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zbooy" <compensa[wycinek]@op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > [CIACH]

    > Ja jestem odpowiadajacym na posta - nie zgłaszjącym go :)

    Pochrzaniła mi sie kolejnosć postów... :) Mea culpa :)

    Pozdrawiam
    kantor

  • 29. Data: 2005-08-26 16:53:36
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

    > Drodzy grupowicze zasugerowałem się ofertą w gazecie i wysłałem swoje cv do
    > tego koncernu...

    Są firmy , które zwaracją za dojazd na rozmowy i są takie co chcą weksla i
    zapłaty za szkolenie. Ja bym odpuścił.
    To tylko źle świadczy o firmie.

    pozdrawiam
    rafal

  • 30. Data: 2005-08-27 00:45:57
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Są firmy , które zwaracją za dojazd na rozmowy

    Ooo! To ciekawe!
    Wymień chociaż dwie!

    --
    Koziorozec