PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koncern MBI

  • 31. Data: 2005-08-27 08:12:52
    Temat: Re: Koncern MBI
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Sat, 27 Aug 2005 02:45:57 +0200]:

    > Ooo! To ciekawe!
    > Wymień chociaż dwie!

    Wiekszosc. Zagranicznych ;) Aczkolwiek jak faktycznie im
    na Tobie konkretnie zalezy, to i mieszkanie na poczatek
    Ci znajda i z przeprowadzka pomoga... :)

    Kira

  • 32. Data: 2005-08-27 08:59:04
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Kira wrote:
    > Wiekszosc. Zagranicznych ;) Aczkolwiek jak faktycznie im
    > na Tobie konkretnie zalezy, to i mieszkanie na poczatek
    > Ci znajda i z przeprowadzka pomoga... :)

    Dobra, dobra mieszkanie i przeprowadzka to już
    po złożeniu oferty pracy, ale mowa jest o zwrocie
    kosztów za dojazd na rozmowę kwalifikacyjną.
    Na razie się z takim przypadkiem nie spotkałem,
    choć może za mało rozmów było w moim życiu.