PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia nauczyciel w szkole niepublicznej / prywatnej ??

  • 1. Data: 2005-08-24 22:09:24
    Temat: Ile zarabia nauczyciel w szkole niepublicznej / prywatnej ??
    Od: "Kaśka" <k...@o...pl>

    Interesuje mnie np. stawka za godzinę... no bo przeciez w szkole niepublicznej
    nie ma stałych stawek jak w państowej ...

    Dla mnie to bardzo ważne :-)

    Kaśka

  • 2. Data: 2005-08-24 22:26:36
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Interesuje mnie np. stawka za godzinę... no bo przeciez w szkole
    niepublicznej
    > nie ma stałych stawek jak w państowej ...
    >
    > Dla mnie to bardzo ważne :-)
    >
    > Kaśka

    A to chyba jeszcze zależy jakiego przedmiotu uczysz, Kasiu
    i na pewno jest uzależnione od miasta.

    --
    Koziorozec

  • 3. Data: 2005-08-25 08:48:05
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > niepublicznej

    > A to chyba jeszcze zależy jakiego przedmiotu uczysz, Kasiu
    > i na pewno jest uzależnione od miasta.
    >
    > --
    > Koziorozec

    W Krakowie w prywatnych policealnych 50-150 zł za godzinę

  • 4. Data: 2005-08-25 09:50:48
    Od: "Joanna" <j...@p...onet.pl>

    A to też zależy od nauczanego przedmiotu. Na przykład lektorzy języków obcych
    zarabiają z reguły między 25 a 35 PLN brutto za godzinę (mam na myśli prywatne
    szkoły policealne lub wyższe w Krakowie).