PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o złe cechy na rozmowie ???

  • 1. Data: 2005-08-25 12:37:46
    Temat: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
    Od: "Mikolaj" <y...@w...pl>

    Witam,

    Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:

    - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?

    aby sie nie skompromitowac

    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 2. Data: 2005-08-25 12:45:58
    Temat: Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-08-2005 o 14:37:46 Mikolaj <y...@w...pl> napisał:

    > Witam,
    >

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    >
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?
    >
    > aby sie nie skompromitowac

    ROTFL.

  • 3. Data: 2005-08-25 12:46:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Mikolaj [Thu, 25 Aug 2005 14:37:46 +0200]:

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?
    > aby sie nie skompromitowac

    Wymienic 3 takie wady, ktore Cie nie kompromituja? Zgaduje.

    Kira

  • 4. Data: 2005-08-25 12:48:23
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 25-08-2005 o 14:46:12 Kira <c...@-...pl> napisał:

    > Re to: Mikolaj [Thu, 25 Aug 2005 14:37:46 +0200]:

    > Wymienic 3 takie wady, ktore Cie nie kompromituja? Zgaduje.

    to ja może od razu na podstawie dostępnych danych też sobie zgadnę -
    głupota, krętactwo i brak inwencji :)

  • 5. Data: 2005-08-25 12:55:33
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <op.sv2duxebfrn0ri@donkichot>

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 6. Data: 2005-08-25 13:03:42
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?
    > aby sie nie skompromitowac

    Nie śmiejcie z Mikołaja, tylko myślcie! ;))

    Ja proponuję:
    1) Pracoholizm,
    2) Zginanie karku,
    3) Namiętne branie nadgodzin (niepłatnych, oczywiście).

    Przepraszam, ale zawsze mam zgrzyt ząbkami, jak słyszę te super
    pytania podczas rozmowy.
    Czy nie można jakoś normalnie weryfikować kandydata???
    Czy trzeba mu zadawać pytania w stylu:
    "Nad przepaścią trzymasz jedną ręką swoją żonę, a drugą swoje dziecko.
    Biorąc pod uwagę, że możesz uratować tylko jedno - które wybierasz?"

    Ja rozumiem, jakby się trzymało w jednej ręce teściową... ;))
    to nie byłoby dylematów! ;))

    A tak poważniej, Mikołaju: kiedyś radzono mi (doradca zawodowy),
    żeby opowiadać o swoich wadach tak, żeby pracodawca zobaczył
    je jako zalety. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić.

    A swoja drogą, jak tak wszyscy "rekrutacze" będą powielali te pytania,
    to można sobie wyrobić odpowiednie odpowiedzi i obraz o kandydacie
    będzie zafałszowany.

    --
    Koziorozec

  • 7. Data: 2005-08-25 13:09:09
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Mikolaj" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    >
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?
    >
    > aby sie nie skompromitowac

    Oczywiście, jak każdy człowiek posiadam rozmaite cechy. To, czy zostaną
    uznane one za wady, zależy od kontekstu.
    Nie mógłbym pracować w księgowości[1], gdyż jestem osobą działającą szybką,
    zdarza mi się działać bez namysłu i intuicyjnie podejmować decyzje, a w
    księgowości nie ma miejsca na intuicję. W handlu[2] jednak i zarządzaniu ta
    cecha przydaje mi się bardzo, gdyż pozwala błyskawicznie orientować się i
    działać w sytuacji, umownie nazwijmy, zagrożenia.

    [1] - zakładając, że aplikujesz na stanowisko kompletnie nie związane z
    księgowością.
    [2] - zakładając, że aplikujesz na stanowisko w handlu/zarządzaniu.

    Ewentualnie spójrz pani od rekrutacji głęboko w oczy, przywdziej na twarz
    uśmiech nr 5 [3] i powiedz lekko zadziornym tonem [3], głęboko chrypiącym
    barytonem: wady??.

    Za powodzenie drugiego wariantu nie ręczę. Za pierwszy - nie wiem. Trzeba
    być idiotą, żeby o to pytać albo chcieć zobaczyć, jak kandydat da sobie radę
    albo trzeba czekać na taką odpowiedź.

    [3] - image młodego pirata, zabójczo przystojnego, bajecznie bogatego,
    doskonale urodzonego woman-killera.

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2005-08-25 13:34:12
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    [...]

    > Trzeba
    > być idiotą, żeby o to pytac

    [...]

    No patrz Pan,
    Byłem już na wielu rozmowach i to pytanie padło na każdej...
    Jak nic idioci wkoło nas...

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/

  • 9. Data: 2005-08-25 13:43:31
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:430dc495$0$15464$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Maciek Sobczyk napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > No patrz Pan,
    > Byłem już na wielu rozmowach i to pytanie padło na każdej...
    > Jak nic idioci wkoło nas...
    zdaje sie, ze podalem jeszcze dwa inne uzasadnienia ...

  • 10. Data: 2005-08-25 13:43:56
    Od: "Wojtek" <w...@p...fm>

    > No patrz Pan,
    > Byłem już na wielu rozmowach i to pytanie padło na każdej...
    > Jak nic idioci wkoło nas...

    Łał. Ja też byłem na wielu rozmowach ale na żadnej nie padło.
    Nie lubie firm które zadają takie pytania.
    Przypuszczam że te firmy też by mnie nie polubiły. Więc nie ma sprawy :)

    Wojtek