PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoncern MBI › Re: Koncern MBI
    From: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koncern MBI
    Date: Fri, 26 Aug 2005 15:49:02 +0200

    Użytkownik "Zbooy" <compensa[wycinek]@op.pl> napisał w wiadomości
    news:den39n$c9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Szanowny kolego,

    [CIACH]

    >Nikt Ci nie da
    > instrukcji stanowiskowej bo to jest forma pracy wynikowej, co sobie sam
    > zaplanujesz i wdrozysz to za to dostaniesz pieniadze. Jak nie czujesz
    > bluesa
    > to szkoda sie zabierać za to.

    Ja jestem odpowiadajacym na posta - nie zgłaszjącym go :)
    A zgłaszającemu doradzam - mając własną grupę pracowników do kontaktów z
    klientami morzesz zajmować się handlem czymkolwiek.
    Handlowców potrzebują wszyscy - bo nie sztuka zrobić... sztuka sprzedać... a
    to znaczy, że jak masz zaciecie do tego typu roboty - to nie musisz układać
    się z firemką pierwszą z brzegu... wystarczy zastanowić się - czym chcesz
    handlować... znaleść producenta... podpisać umowe z zyskiem od obrotu ?(bo
    taka właśnie forma jest zaproponowana w w/w firmie) - i bedziesz miał to
    samo - i jeszcze troche - bo nie będziesz musiał odpalać działy zadnemu
    trutniowi nad sobą.

    Pozdrawiam
    kantor