PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 111. Data: 2003-10-14 07:56:15
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to 14 Oct 2003 08:23:48 +0200, gdy ""
    <g...@W...onet.pl> napisał:

    >http://www.google.pl/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-
    >8&as_ugroup=pl.*&as_uauthors=c...@g...pl&lr=&hl=pl
    >
    >Sugeruje przeczytac ostatnie posty Pana Villguta/Docenta/Magistra/Alka na
    >pl.soc.towarzyskie. Nawet jak na przyszlego artyste jego slownictwo wykracza
    >poza ogolnie przyjete normy.

    ROTFL.

    Jeśli pracy szuka podobnie jak dziewczyny to powodzenia.

    No, ale przy okazji smutniejsza refleksja - z takich uważających się za
    przegranych rekrutują się hardcorowe trolle w rodzaju Lucyfera czy
    Eksperta.

    pzdr
    r.

  • 112. Data: 2003-10-14 07:57:38
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wondoł" <y...@h...com> napisał w wiadomości
    > Jasne tylko różnica między Tobą a villgutem jest taka że Ty pracujesz,
    > splacasz kredyty i zastanawiasz sie czy stac Cię na dziecko a on ma 34
    lata
    > nie pracuje mieszka z rodzicami na których miedzyn innymi narzeka, i
    zamiast
    > wziąć się za siebie to uzala sie nad sobą w necie, bo pewnie juz go nikt
    > inny nie chce słuchać

    A dziwisz sie, ze nikt go nie chce sluchac??

    kania

  • 113. Data: 2003-10-14 08:02:08
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbigniew" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jezeli jestes taka mądra i doswiadczona,to czemu do twojej szanownej głowy
    > nie moze dotrzec,ze moze byc taki czlowiek jak villgut,ktory nie radzi
    sobie
    > bo moze zbyt wiele rzeczy go przerasta,bo moze ktos za wysoko dla niego
    > ustawia poprzeczke?,gdzie ma sie podziac taki villgut?,czy ma umrzec,bo ma
    > inne koncepcje na zycie niz ci ktorzy maja pieniadze i wladze czyli sa za
    > sterami okretu z czlowieczenstwem

    Widzisz, Panie villgut vel zbigniewie. Zycie to nie zabawa, a z tego co
    mozna poczytac o Tobie w usenecie, to Ty raczej sam sobie obnizasz
    poprzeczke. Chcesz od razu konkretnej pracy, bo nie masz czasu na falszywe
    alarmy 9cytat z posty na pl.praca.szukana). Pisales, ze szukales pracy,
    rozsylales CV, ze nie masz kasy... To po jaka jasna cholere studiujesz w tak
    drogiej szkole?? zamiast tam studiowac lap sie za kazda robote, jaka Ci
    podejdzie. Nawet taka praca za 300 pln jest lepsza od siedzenia na usenecie
    i zalenia sie na caly swiat.

    Nikt za Ciebie pewnych rzeczy nie zrobi. najwyzszy czas zdac sobie z tego
    sprawe. A fakt, ze mam prace jest jedynie wypadkowa mojej pracy nad soba,
    uporu i checi przezycia.

    Kania

  • 114. Data: 2003-10-14 08:03:24
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > a ty czego szukasz na wyzej wymienionej grupie?
    > panów do obciagania?-

    po prostu pokazuje Ci jaka masz mentalnosc. I ze jeczysz, bo Ci tak
    wygodnie, a nie faktycznie jest tak zle.

    Kania

  • 115. Data: 2003-10-14 08:04:25
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości news:ooanov86tea8ngvt0305pqob9ivbua2iab@4ax.com...
> [...]
    >
    > No, ale przy okazji smutniejsza refleksja - z takich uważających się za
    > przegranych rekrutują się hardcorowe trolle w rodzaju Lucyfera czy

    pracy szuka w sposob jeszcze bardziej zabawny. Po prostu na glupote nie ma
    lekarstwa...

    Kania

  • 116. Data: 2003-10-14 08:18:08
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

    > Widzisz, Panie villgut vel zbigniewie.

    nie mam z villgutem nic wspólnego...

    czy to takie dziwne ze bronie chlopaka?,który ma prawo jak kazdy człowiek
    do popelniania nawet karygodnych błedów?

  • 117. Data: 2003-10-14 08:19:53
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > nie mam z villgutem nic wspólnego...
    >
    > czy to takie dziwne ze bronie chlopaka?,który ma prawo jak kazdy człowiek
    > do popelniania nawet karygodnych błedów?

    Czy ja komukolwiek bronie popelniac bledy?

    Kania

  • 118. Data: 2003-10-14 08:21:15
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbigniew" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie mam z villgutem nic wspólnego...

    I dlatego piszesz z jego komputera?

    Kania

  • 119. Data: 2003-10-14 08:24:39
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > nie mam z villgutem nic wspólnego...
    >
    > czy to takie dziwne ze bronie chlopaka?,który ma prawo jak kazdy człowiek
    > do popelniania nawet karygodnych błedów?

    widzisz, tak sie sklada, ze oboje piszecie z tego samego komputera.
    Stad wiem, ze wlasnie klamiesz, nie zachowujac nawet resztki godnosci osobistej.

    pozdrawiam,

    glos

  • 120. Data: 2003-10-14 08:28:53
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

    > I dlatego piszesz z jego komputera?
    >
    > Kania

    tak dlatego pisze z jego komputera bo on juz nie ma siły
    bo niestety chlopak po prostu cierpi na depresje,no ale kogo to obchodzi w
    dzisiejszym swiecie,chyba tylko mnie jak widac