PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 101. Data: 2003-10-14 06:18:33
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > komputerze/serwerze nie ma firewalla mozna stwierdzic BEZ wlamywania sie
    > na tegoz.

    dokladnie, nie wymaga specjalnego wysilku (ani tym bardziej wlamania)
    sprawdzenie, ktore porty sa otwarte na zdalnym komputerze.

    pozdrawiam,

    glos

  • 102. Data: 2003-10-14 06:23:48
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > g...@W...onet.pl

    > rotfl :) DCOM RPC expolit?
    >
    > (ale i tak to w sumie nie etycznie, Glosienetu)

    dlatego tez nie wlamuje sie - tylko czytam ogolnodostepne zrodla:

    http://www.google.pl/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-
    8&as_ugroup=pl.*&as_uauthors=c...@g...pl&lr=&hl=pl

    Sugeruje przeczytac ostatnie posty Pana Villguta/Docenta/Magistra/Alka na
    pl.soc.towarzyskie. Nawet jak na przyszlego artyste jego slownictwo wykracza
    poza ogolnie przyjete normy.

    Odn sprawdzania portow swoja droga, dobrze wiedziec z kim sie ma do czynienia
    ("Pokaz mi swoje porty, a powiem Ci kim jestes"), co wszakze daleko rozni sie
    od wlamania.

    pozdrawiam,

    glos

  • 103. Data: 2003-10-14 06:30:52
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "zbigniew" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Szanowny głosie netu rozumiem ze jesteś pan włamywaczem komputerowym i
    > podniecasz się pan czyimś życiem , tylko w jakim celu?
    > czy może jesteś pan opłaconym przez urząd pracy detektywem?

    to wszystko co powiedzial glosnetu jest w usenecie...a nawet wiecej........
    wedle tego.... villgut vel magister bardziej niż pracy szuka "laseczek do
    wyruchania" (cytat oryginalny)

    pozdr
    Krzysiek

  • 104. Data: 2003-10-14 06:36:08
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Za to jak wstanie lewą nogą, to może pochodzić po działach i pogadać
    głupot,
    > kogoś opieprzyć, na kogoś się wściec i pogrozić nie wiadomo czym -
    będziesz
    > pyskował, jak za oknem ludzie tłuką się przy bramie o wolne miejsce pracy?

    Wiesz, ale to akurat przywilej kazdego, nie tylko kierownika.

    > A poza tym, kiero ma wolne, jego babka też, bo ktoś za nią robi jej
    robotę,
    > dołączoną do jej stanowiska pracy...

    Nie zauwazylam, ale moze ja i kupa innych ludzi ma takiego farta, ze pracuje
    w firmach, w ktorych tak nie jest. W mojej obecnej firmie i szef i jego zona
    haruja razem z nami.

    > Pieprzysz. Jak ktoś się nie wyrabia, to zawsze się znajdzie ktoś, kto "nic
    > nie robi".

    Bo przewaznie faktycznie jest ktos, kto nic nie robi.

    > On ma rację... Wyścig szczurów jest prawdziwy. Obejrzyj się - dziś pracy
    nie
    > dostane ten, kto jest szczery, uczciwy i pracowity, ale ten którego tatuś
    > miał więcej kasy na języki, tenis, itp.

    Nie, prace dostaje ten, kto ma doswiadczenie, wiedze. ten, kto podczas
    studiow nie bawil sie, tylko pracowal, gdzie sie dalo, zeby zdobyc
    doswiadczenie.

    > Bzdura. Jedyne co można wynieść to układy...

    Widzisz... uklady ma ograniczona ilosc ludzi, a pracuje znakomita wiekszosc
    Polakow.

    > I znów chrzanisz...
    > Ja też jestem zmęczony - głąbami w polskim rządzie, miniesterstwach...

    To nie wybieraj glabow.

    > Widzisz, ten facet po prostu zdaje sobie sprawę z tego, że sam nic nie
    > zmieni - niezależnie, na którą partię by nie zagłosował. Każda bowiem musi
    > się najpierw najeść za nasze. A potem, ewentualnie, coś tam by zrobiła.
    > Obudźcie się: w tym kraju... Nie ma już czego szukać.

    ja tego tak nie widze. Nie mam ukladow, prace dostaje dzieki swojej wiedzy.
    Nie jestem jakos specjalnie przebojowa (podobnie jak moi wspolpracownicy)
    ale nie mam problemow z aklimatyzacja w obecnych czasach. I z tego co widze
    duzy odsetek ludzi radzi sobie.

    Kania

  • 105. Data: 2003-10-14 06:41:37
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Molewski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zgadzam sie z toba w pelni, chociaz obecnie pracuje, splacam kredyty i
    > zastanawiam sie czy stac mnie na dziecko!!!!

    Skoro Cie nie stac, to go nie miej. Zaoszczedzisz rozczarowan sobie i jemu.

    > i nie mowcie i ze to nie jest chore i beznadziejne.....
    > codziennie jestem zasypywany bzdurnymi ideami mojego pracodawcy, ktory
    > wychowany na wczesnokapitalistycznym
    > polskim podworku patrzy tylko kiedy komu co da sie obciac z pensji a do
    > tego to chore Pnastwo
    > nie jest w stanie mi NIC zagwarantowac, dzieki Bogu ze ze sluzby zdrowia
    nie
    > musze korzystac.

    Nie licz na Panstwo, licz na siebie, wyjdzie to Tobie i Twojej rodzinie na
    zdrowie. A pracodawca ma nad Toba przewage, placi Ci.

    > i nie wiem gdzie bede za pol albo za rok.. czy bede pracowal, czy ktos
    > zmieni zdanie, pewno gdzies znajde prace, ale co z tego

    To sie ciesz i inwestuj w siebie, ucz sie, znajdz nisze na rynku, w ktorej
    nie ma wielu specjalistow. Rob cos ze swoim zyciem, tak, zeby twoje
    ewemntualne dziecko nie musialo sie wstydzic.

    > czy caly czas musimy wyrywac temu zyciu kazda zlotowke, dlaczego nie
    mozemy
    > po prostu uczciwie pracowac
    > i zarabiac na uczciwe zycie i emeryture

    Co rozumiesz poprzez 'uczciwie pracowac'?

    > villgut zrywaj sie z stad skoro cie nic nie trzyma , austalia i nowa
    > zelandia czekaja, cieplo, bogato i spokojnie
    > bedziesz wiedzial po co zyjesz... a tu na starosc (jak dozyjes) tylko
    laska
    > i miejsce pod mostem

    Ja znalazlam swoja nisze i prace w innym miescie niz rodzinne. i nie
    musialam opuszczac kraju, wystarczylo zmienic miasto zamieszkania.

    > jeszcze ku..a troche i cos we mnie peknie i tez zostawie to za soba ......
    > nawet sie nie obejrze.....

    Moze zamiast myslec uczuciami, przeanalizuj swoja sytuacje, popatrz gdzie
    kogo szukaja, wytypuj miejsca gdzie moglbys mieszkac (najpierw sam, rodzine
    mozna pozniej sciagnac).

    Kania

  • 106. Data: 2003-10-14 07:04:17
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

> [...]
    > Nie jestem jakos specjalnie przebojowa (podobnie jak moi wspolpracownicy)
    > ale nie mam problemow z aklimatyzacja w obecnych czasach. I z tego co

    jezeli jestes taka mądra i doswiadczona,to czemu do twojej szanownej głowy
    nie moze dotrzec,ze moze byc taki czlowiek jak villgut,ktory nie radzi sobie
    bo moze zbyt wiele rzeczy go przerasta,bo moze ktos za wysoko dla niego
    ustawia poprzeczke?,gdzie ma sie podziac taki villgut?,czy ma umrzec,bo ma
    inne koncepcje na zycie niz ci ktorzy maja pieniadze i wladze czyli sa za
    sterami okretu z czlowieczenstwem

  • 107. Data: 2003-10-14 07:10:52
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik "Marcin Molewski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jasne tylko różnica między Tobą a villgutem jest taka że Ty pracujesz,
    splacasz kredyty i zastanawiasz sie czy stac Cię na dziecko a on ma 34 lata
    nie pracuje mieszka z rodzicami na których miedzyn innymi narzeka, i zamiast
    wziąć się za siebie to uzala sie nad sobą w necie, bo pewnie juz go nikt
    inny nie chce słuchać

    wondol

    ---

  • 108. Data: 2003-10-14 07:30:19
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

    > wedle tego.... villgut vel magister bardziej niż pracy szuka "laseczek do
    > wyruchania" (cytat oryginalny)
    >
    > pozdr
    > Krzysiek

    a ty czego szukasz na wyzej wymienionej grupie?
    panów do obciagania?-

  • 109. Data: 2003-10-14 07:37:59
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

    > Umiem po prostu czytac.

    a czemu ma słuzyc to czytanie?
    steskniłes sie za wielkim bratem,podniecaja cie eksperymenty domu ze szkla
    gdzie kobieta robi siusiu?
    co chcesz udowodnic przez swoja wscibskosc?
    kazdy ma jakies swoje brudy,a jak widze twoich nikt nie wyciaga ,wiec po co
    wyciagasz cudze?

  • 110. Data: 2003-10-14 07:54:12
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > co chcesz udowodnic przez swoja wscibskosc?
    > kazdy ma jakies swoje brudy,a jak widze twoich nikt nie wyciaga ,wiec po co

    1. Pani villgut/magister/docent/Alek/zbigniew - miej Pan resztke godnosci i nie
    podszywaj sie teraz pod inne osoby. Tak sie sklada, ze bardzo latwo sprawdzic,
    kto napisal maila i zmiana adresu emailowego nic tu nie pomoze.

    2. Nie, nie ogladam tego typu programow, bo mnie nie interesuja.

    3. Interesuje mnie za to, z kim mam do czynienia, a Twoje rozne wypowiedzi w
    sieci daja dosyc czytelny obraz. Twoje obecne zachowanie rowniez.

    4. Siec nie jest tak anonimowa, jakby sie niektorym zdawalo.

    pozdrawiam,

    glos