PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 91. Data: 2003-10-13 18:50:25
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > chyba nie pamietasz bo to co bylo kilka lat temu nie ma zadnego
    przelozenia
    > na dzien dzisiejszy i nie opowiadaj mi bajek ze dochodzi sie do
    czegokolwiek
    > ciezka praca,bo ja czy pracujac ciezko czy tez letko, to przez 30 kilka
    lat
    // ciach //
    jakoś trudno mi sobie wyobrazić, żeby do czegokolwiek dojść czym innym jak
    nie byciem coraz lepszym w tym co się robi. obojętnie - czy podlizuje czy
    też wykonuje rzetelnie swoją pracę.
    a na marginesie - LEKKO a nie "letko". ty masz już ponad 30 lat i popełniasz
    podstawowe błędy językowe??

    > tylko
    > sobie poszarpalem nerwy,a kazdy tylko wyciagal lape po moja kase czy to na
    > studiach czy na angielskim czy tez na innym przedmiocie który mial mi
    > podniesc moje sznowne kwalifikacje,

    tak to jest na tym świecie - chcesz posiąść wiedzę od innych, to musisz
    zapłacić. Inni chcą od ciebie - muszą zapłacić tobie. biznes się kręci :)

  • 92. Data: 2003-10-13 19:53:53
    Od: "magister" <c...@g...pl>

    > Nie użalajcie się nad soba, bo takie po prostu jest życie.
    > Od początku istnienia ludzkości, trzeba było rano wstać myśleć jak SAMEMU
    utrzymac siebie i rodzine.
    > Jak się słucha komunistów, którzy się z chęcią obywatelem zaopiekują to
    potem są rozczarowania, że
    > miała być praca a nie ma, że przydziału na mieszkanie nie ma z gminy i
    człowiek musi z rodzicami
    > mieszkać, itp.
    >
    > mer

    dopuki nie było tzw pieniadza to utrzymanie rodziny było banalnie proste
    szlo sie w puszcze ubijało zwierza i siedziało do wieczora przy ogniu,a nie
    w firmie po 12 godzin dziennie z nerwosolem w kieszeni.
    ilu na swiecie ludzi ma tak naprawdę pieniadze? i co sie z tymi pieniedzmi
    dzieje,gdzie one sa inwestowane?
    dlatego nie takie jest zycie tylko taki jest człowiek coraz bardziej pazerny
    i coraz bardziej spłukany z człowieczych uczuc,dlatego jest tak ,a nie
    inaczej,i tu nie chodzi o zadna komune której juz w zasadzie nikt nie
    pamieta,a przeciez było jeszcze gorzej niz teraz,tylko chodzi o to,ze
    człowiek wykształcony ma po prostu zwiazane rece,musi podpisywac pakt z
    diabłem zeby miec co włozyc do ust
    i to mnie na poczatku przerazało,a teraz juz sie przyzwyczaiłem i stałem sie
    obojetny,bo ilez mozna razy wstawac z popiołów,kazdy ma w koncu swoje
    granice wytrzymałosci.,ja je przekraczałem juz za wiele razy

  • 93. Data: 2003-10-13 20:08:45
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Marcin Molewski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > polskim podworku patrzy tylko kiedy komu co da sie obciac z pensji a do
    > tego to chore Pnastwo
    > nie jest w stanie mi NIC zagwarantowac, dzieki Bogu ze ze sluzby zdrowia
    nie
    > musze korzystac.

    Pewnie obcina dlatego, ze panstwo udaje, ze cos gwarantuje. Wiec ssie jak
    moze.

    Z czego (optymistycznie patrzac):
    * 20% idzie na utrzymanie biurokracji
    * 20% idzie sie pasc przez jej glupote
    * 20% idzie sie pasc przez jej korupcje

    Ale to oczywiscie wylacznie jego wina.

    Mniej pretensje do politykow ze nawciskali ci ciemnoty. I do siebie, ze w
    nia uwierzyles.

    Ja nie usprawiedliwiam przypadkow lamania praw pracownikow. Ja sie tylko nie
    moge zgodzic, ze z zestawu przywilejow socjalnych wywalczonych w imie
    szczytnych idei korzystaja nie ci ktorzy za nie tak na prawde placa.

    Bo ci ktorzy placa maja za mala sile przebicia i sa zbyt zdeterminowani na
    przezycie, zeby podskoczyc.

    W prostym chlopie od lopaty czy klucza francuskiego jest wiele madrosci. I w
    swej madrosci widzi on ze norma w tym kraju jest uwlaszczanie sie cudzym
    kosztem. Niektorzy robia z tego cnote (bo kilka pokolen sie tak wychowalo, a
    niektorzy robia z tego cnote i uwlaszczaja sie bezczelnie dalej, bo kto by
    nie rzadzil to zawsze jakichs komuchow, masonow i zydow da sie w ekipie
    znalezc).

    Tyle, ze nie wie ze ci ktorych widac uwlaszczaja sie, ZA JEGO PIENIADZE.

    I dlatego coraz bardziej dostaje po dupie.

    Ale dalej glosuje na tych co obiecuja. A jego pracodawca (ten wredny
    prywatny), ze swojej kieszeni nie wyjmie, samochodu nie sprzeda, liczby
    kochanek nie zmniejszy, kawioru na wyprzedazach kupowal nie bedzie. Zmuszony
    do finansowania fikcji siegnie do JEGO pieniedzmi.

    A jak sfinansuje to swoimi to znaczy, ze ma problemy z prokuratura i
    zalatwia sobie zolte papiery.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 94. Data: 2003-10-13 20:30:14
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    Poniewaz nie chcesz pisac o sobie, zrobie to za Ciebie:

    Twoj profil:

    masz 34 lata, mieszkasz z rodzicami w Warszawie, studiujesz na 3 roku
    Europejskiej Akademii Sztuk na Wydziale Grafiki i placisz za studia 990 zl/m-c
    przez 12 mcy w roku.

    Zaczales studiowac w nadziei, ze to otworzy Ci droge kariery.

    Chciales nauczyc sie 3D studio, ciekawe czy zainteresowanie trwa do dzis, czy
    skonczylo sie na samych checiach.

    Zainteresowales sie praca dopiero w sierpniu tego roku - wyrazajac
    zainteresowanie zatrudnieniem lub praktyka. Jednoczesnie zrobiles sondaz, ile
    tez tysiecy wpadnie Ci do reki.

    Powtornie zaczales szukac pracy - formulujac tym razem dosyc chamskie
    ogloszenie (nb. ciekawe jaki pracodawca chcialby takiego pracownika).

    Pracy ani praktyki nie znalazles - i sfrustrowales sie. Przezyles tez
    frustracje o charakterze bardziej osobistym w autobusie miejskim.

    Rady:
    - szukaj pracy, a nie tylko stekaj i jecz - na dzien dzisiejszy na jobpilocie
    jest ponad 20 wakatow dla grafikow z woj. mazowieckiego.
    - zastanow sie nad sensownoscia kontyuowania nauki na dotychczasowej uczelni -
    czy warto wydac na nia jeszcze 24 tys.
    - zainstaluj sobie firewalla.

    pozdrawiam,

    glos

  • 95. Data: 2003-10-13 20:41:21
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Mon, 13 Oct 2003 19:53:53 GMT, gdy "magister"
    <c...@g...pl> napisał:

    >dopuki nie było tzw pieniadza to utrzymanie rodziny było banalnie proste
    >szlo sie w puszcze ubijało zwierza i siedziało do wieczora przy ogniu,a nie
    >w firmie po 12 godzin dziennie z nerwosolem w kieszeni.

    a pomyśl co się działo, gdy zwierza nie udało się upolować. W końcu
    człowiek pierwotny miał głównie jakieś dzidy do zatłuczenia zwierza i
    dzieci do nagonki (praca nieletnich!)

    nie było ZUSu i BSA, za to każdej nocy w twojej jaskini mógł cię
    zaskoczyć wilk czy tygrys. Cały strach współczesnych ludzi to atawizm po
    strachu przed dzikim zwierzem.

    w wieku 25 lat nie miałeś zębów, w wieku 30 reumatyzm, w 35 umierałeś.

    cywilizacja ma więc jakieś zalety ;)

    pzdr
    Robert

  • 96. Data: 2003-10-13 21:23:17
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@v...be>

    "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

    > Mialam na mysli, to, ze osoby po sytudiach POWINNY wykazywac sie
    minimalnym
    > zrozumieniem czytanego tekstu... i umiejetnoscia wyciagania wnioskow...

    To już powinny umieć na długo przed rozpoczęciem studiów ;-)

    Jerzy

  • 97. Data: 2003-10-14 02:08:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@W...onet.pl

    > - zainstaluj sobie firewalla.

    rotfl :) DCOM RPC expolit?

    (ale i tak to w sumie nie etycznie, Glosienetu)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 98. Data: 2003-10-14 03:29:01
    Od: "zbigniew" <r...@g...pl>

    Szanowny głosie netu rozumiem ze jesteś pan włamywaczem komputerowym i
    podniecasz się pan czyimś życiem , tylko w jakim celu?
    czy może jesteś pan opłaconym przez urząd pracy detektywem?

  • 99. Data: 2003-10-14 03:47:19
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 14 Oct 2003 05:29:01 +0200
    "zbigniew" <r...@g...pl> wrote:

    > Szanowny g?osie netu rozumiem ze jeste? pan w?amywaczem komputerowym i
    > podniecasz si? pan czyim? ?yciem , tylko w jakim celu?

    dosc pochopne slowa, bez zadnego sprawdzenia. to, ze ktos na swoim
    komputerze/serwerze nie ma firewalla mozna stwierdzic BEZ wlamywania sie
    na tegoz.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 100. Data: 2003-10-14 06:17:08
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > Szanowny głosie netu rozumiem ze jesteś pan włamywaczem komputerowym i
    > podniecasz się pan czyimś życiem , tylko w jakim celu?
    > czy może jesteś pan opłaconym przez urząd pracy detektywem?

    ani jedno, ani drugie.

    Umiem po prostu czytac.

    http://www.google.pl/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-
    8&as_ugroup=pl.*&as_uauthors=c...@g...pl&lr=&hl=pl