PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 81. Data: 2003-10-13 08:16:32
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sun, 12 Oct 2003 16:52:02 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > s?uchaj kozio?ku mato?ku widaae twa m?dro?ae zala?a ci oczy,bo niestety
    > za nim si? na kim? zacznie wieszaae psy to trzeba by mo?e ze trzy razy
    > przeczytaae
    > a mój zakichany kontekts pochodzi? ze s?owa karaae,wiesz taka
    > przeno?nia, ?e szko?y karz? studentów nisk? jako?ci? nauki za to,?e
    > studenci im przynosz? kas? w z?bach

    twoj kontekst, ze zacytuje jeszcze raz:

    "Jestem zm?czony polskim szkolnictwem które karze sobie p?acic za niski
    {..}"

    zalosny jestes.

    "kaze sobie" (od kazac) a karze kogos (od karac kogos) to sa DWA ROZNE
    ZNACZENIA.

    ciekawe, jak z taka znajomoscia jezyka polskiego zdales mature i
    skonczyles studia.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 82. Data: 2003-10-13 08:32:00
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sun, 12 Oct 2003 17:50:54 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > BO PO PROSTU NIE MAM PIENIEDZY

    a ja mysle ze to z innych powodow.
    na tej grupie popisales sie ignorowaniem faktow. zrobiles ortografa -
    kazdemu sie moze zdarzyc. wiekszosc normalnych ludzi jednak w takim
    wypadku sie poprawi i postara wiecej tego samego bledu nie robic. co
    milsi podziekuja za zwrocenie uwagi.

    a ty co?
    poszles w zaparte. zmieszales z blotem pare osob, co zwrocilo ci uwage i
    powolales sie na slownik ortograficzny. przycisniety do muru podales
    adres strony www, na ktorej jest skrypt sprawdzajacy LITEROWKI a nie
    ortografie.

    malo tego. zmieszales z blotem nastepna osobe, starajac sie tlumaczyc,
    ze twoj blad to nie blad, bo pochodzi od jakiegos tam powiedzenia. ale
    niestety, kontekst w jakim uzyles tego slowa nie ma nic do owego
    powiedzenia.

    wniosek: nie potrafisz sie przyznac do bledu.

    teraz wyobrazmy sobie hipotetycznego pracodawce. nawet jesli cie
    zatrudni, to prawdopodobnie zwolni. bo przy pierwszej zwroconej uwadze o
    tym, ze cos robisz zle, zamiast sie poprawic i starac zrobic dobrze -
    bedziesz szedl w zaparte, tak jak tu.

    coz wiec zostanie takiemu pracodawcy? zwolnic cie.

    nikt nie lubi zatrudniac ludzi, ktorzy ignoruja fakty, rzeczywistosc i
    uwazaja, ze zawsze maja racje, nawet jesli twierdza, ze 2+2=7.

    ty sie chlopie lepiej zastanow nad soba i zrob cos ze swoim nastawieniem
    do swiata i innych ludzi, jesli w ogole cokolwiek chcesz w zyciu
    osiagnac, poza palnieciem sobie w leb.

  • 83. Data: 2003-10-13 08:52:38
    Od: "H.Sz." <v...@n...pl>

    > * | ' < || | ' \| | || | k...@p...fm *
    > * |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| k...@p...com *

    Jestem wyedukowana, doświadczona i założyłam firmę.
    Ale jestem przede wszystkim po 20 latach pracy - wypalona, popycham każdy
    dzień wmawiając sobie , że potrafię znaleźć ten właściwy pomysł na biznes.
    Spotykam na swojej drodze ludzi sukcesu, którzy z "kamienia wycisną
    pieniądze" - oni nie są zmęczeni, ale ten błysk mają wewnątrz.
    Z tym się trzeba urodzić.

  • 84. Data: 2003-10-13 09:12:03
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    villgut <c...@g...pl> napisał(a):

    > Jestem zmęczony szukaniem roboty,miżdrzeniem się do pracodawcy,który śpi na
    > pieniądzach,a karze ludziom pracować za darmo

    Za dużo się naczytałeś socjalistycznej propagandy. Przeciętny pracodawca
    wcale nie zarabia kokosów, a haruje po 10 godzin dziennie w piątki i
    świątki. Czasami też patrzy z zazadrościa na pracowników, co przychodzą o 8,
    a wychodzą o 16 i zajmują się potem swoimi sprawami.

    > Jestem zmęczony niekończącącymi się układami,bredzeniem o doświadczeniu
    > kiedy i tak przyjmuje się na ładne nogi niedoświadczonych

    Za dużo się naczytałem propagandy. Jakby pracodawca (o ile nie jest agencją
    hostess) zatrudniał ładne nogi, to by szybko zbankrutował.

    > Jestem zmęczony pędem do globalizacji która pod przykrywką pomocy
    > najuboższym promuje pięknych zdrowych i bogatych

    Za dużo czytasz propagandy, a za mało faktów. Mam wrażenie, ze to jest w
    ogóle twój problem - brak wiedzy o otaczającym świecie i zrozumienia jak
    działa rynkowa gospodarka.

    > Jestem zmęczony polskim szkolnictwem które karze sobie płacic za niski
    > poziom nauczania

    Wszędzie w swiecie mają takie same problemy. Ale od ciebie też dużo zalezy,
    co wyniesiesz z tego szkolnictwa.

    > Jestem zmęczony wami drodzy Polacy,chociaż sam się tutaj urodzilem,

    Ze wzajemnością, mi się też niedobrze robi od twojego stękania i narzekania.

    > Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodzę się na istniejący porządek świata i
    > szkoda mi tylko mojego życia,które musi tego wszystkiego doświadczać.

    Bardzo słuszny postulat (niezgoda), tylko szkoda, że realizuje się w
    narzekaniu i stękaniu, a nie w działaniu.

  • 85. Data: 2003-10-13 10:32:41
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Pokaz mi tych pracodawcow.

    Np. znana warszawska firma AMA - dystrybutor chemii i kosmetyków. Szuka
    pracowników na umowe zlecenie, bez zadnej bazowej kwoty prowizji, bez
    dofinansowania auta ani rozmow komórkowych. W skrajnym wariancie pracownik
    moze dolozyc do wykonywanej pracy.
    A takich firm jest duzo.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 86. Data: 2003-10-13 12:59:58
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    leszek wrote:

    Pieprzysz bzdury...

> [...]
    > świątki. Czasami też patrzy z zazadrościa na pracowników, co przychodzą o
    > 8, a wychodzą o 16 i zajmują się potem swoimi sprawami.

    Za to jak wstanie lewą nogą, to może pochodzić po działach i pogadać głupot,
    kogoś opieprzyć, na kogoś się wściec i pogrozić nie wiadomo czym - będziesz
    pyskował, jak za oknem ludzie tłuką się przy bramie o wolne miejsce pracy?

    A poza tym, kiero ma wolne, jego babka też, bo ktoś za nią robi jej robotę,
    dołączoną do jej stanowiska pracy...

    > Za dużo się naczytałem propagandy. Jakby pracodawca (o ile nie jest
    > agencją hostess) zatrudniał ładne nogi, to by szybko zbankrutował.

    Pieprzysz. Jak ktoś się nie wyrabia, to zawsze się znajdzie ktoś, kto "nic
    nie robi".

    > Za dużo czytasz propagandy, a za mało faktów. Mam wrażenie, ze to jest w
    > ogóle twój problem - brak wiedzy o otaczającym świecie i zrozumienia jak
    > działa rynkowa gospodarka.

    On ma rację... Wyścig szczurów jest prawdziwy. Obejrzyj się - dziś pracy nie
    dostane ten, kto jest szczery, uczciwy i pracowity, ale ten którego tatuś
    miał więcej kasy na języki, tenis, itp.

    > Wszędzie w swiecie mają takie same problemy. Ale od ciebie też dużo
    > zalezy, co wyniesiesz z tego szkolnictwa.

    Bzdura. Jedyne co można wynieść to układy...

    > Ze wzajemnością, mi się też niedobrze robi od twojego stękania i
    > narzekania.

    I znów chrzanisz...
    Ja też jestem zmęczony - głąbami w polskim rządzie, miniesterstwach...

    > Bardzo słuszny postulat (niezgoda), tylko szkoda, że realizuje się w
    > narzekaniu i stękaniu, a nie w działaniu.

    Widzisz, ten facet po prostu zdaje sobie sprawę z tego, że sam nic nie
    zmieni - niezależnie, na którą partię by nie zagłosował. Każda bowiem musi
    się najpierw najeść za nasze. A potem, ewentualnie, coś tam by zrobiła.
    Obudźcie się: w tym kraju... Nie ma już czego szukać.
    --

    Będzie lepiej albo gorzej. Wybór należy do ciebie...

  • 87. Data: 2003-10-13 17:42:05
    Od: "magister" <c...@g...pl>

> [...]
    > Spotykam na swojej drodze ludzi sukcesu, którzy z "kamienia wycisną
    > pieniądze" - oni nie są zmęczeni, ale ten błysk mają wewnątrz.

    i własnie cały czas o tym mówię,szkoda tylko ze ja musze jechać na
    idiotycznych pomysłach,tych którzy mają we krwi smykałe do inetersów,ale
    widać własnie na tym polega cała ta gra,jezeli nie masz łba odpadasz,czyli
    giniesz,ale ja jeszcze zyje i chociaz w rewolucje nie wierze ,to nic nie
    moze przeciez wiecznie trwać.

  • 88. Data: 2003-10-13 18:12:35
    Od: "Marcin Molewski" <m...@o...pl>

    zgadzam sie z toba w pelni, chociaz obecnie pracuje, splacam kredyty i
    zastanawiam sie czy stac mnie na dziecko!!!!
    i nie mowcie i ze to nie jest chore i beznadziejne.....
    codziennie jestem zasypywany bzdurnymi ideami mojego pracodawcy, ktory
    wychowany na wczesnokapitalistycznym
    polskim podworku patrzy tylko kiedy komu co da sie obciac z pensji a do
    tego to chore Pnastwo
    nie jest w stanie mi NIC zagwarantowac, dzieki Bogu ze ze sluzby zdrowia nie
    musze korzystac.

    i nie wiem gdzie bede za pol albo za rok.. czy bede pracowal, czy ktos
    zmieni zdanie, pewno gdzies znajde prace, ale co z tego

    czy caly czas musimy wyrywac temu zyciu kazda zlotowke, dlaczego nie mozemy
    po prostu uczciwie pracowac
    i zarabiac na uczciwe zycie i emeryture

    villgut zrywaj sie z stad skoro cie nic nie trzyma , austalia i nowa
    zelandia czekaja, cieplo, bogato i spokojnie
    bedziesz wiedzial po co zyjesz... a tu na starosc (jak dozyjes) tylko laska
    i miejsce pod mostem

    trzymaj sie.
    jeszcze ku..a troche i cos we mnie peknie i tez zostawie to za soba ...... i
    nawet sie nie obejrze.....

  • 89. Data: 2003-10-13 18:30:55
    Od: "mer" <b...@w...de>

> [...]
    > zelandia czekaja, cieplo, bogato i spokojnie
    > bedziesz wiedzial po co zyjesz... a tu na starosc (jak dozyjes) tylko laska

    Nie użalajcie się nad soba, bo takie po prostu jest życie.
    Od początku istnienia ludzkości, trzeba było rano wstać myśleć jak SAMEMU utrzymac
    siebie i rodzine.
    Jak się słucha komunistów, którzy się z chęcią obywatelem zaopiekują to potem są
    rozczarowania, że
    miała być praca a nie ma, że przydziału na mieszkanie nie ma z gminy i człowiek musi
    z rodzicami
    mieszkać, itp.

    mer

  • 90. Data: 2003-10-13 18:35:14
    Od: "Cairon" <c...@n...com>

    Użytkownik "Marcin Molewski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zelandia czekaja, cieplo, bogato i spokojnie
    > bedziesz wiedzial po co zyjesz... a tu na starosc (jak dozyjes) tylko

    To jest szczera prawda, ale gdyby to wszystko było takie proste, to przecież
    nie mielibyśmy tylu bezrobotnych, bo wszyscy by gdzieś wyemigrowali, ale to
    niestety nie jest tak jak z palca strzelić - pakuję torbę i jadę w siną dal,
    nie wiedząc co mnie czeka :-(

    Zgadzam się w 100% z H.Sz. Z tym czymś trzeba się urodzić. Nie wiem jak to
    określić: zaradność, operatywność, smykałka... Słówek znalazłoby się wiele,
    ale niestety nie każdy to coś posiada. Najłatwiej oczywiście jest narzekać,
    ale amerykańskie przysłowie i cała idea "from rags to riches" nie bardzo da
    się przenieść na polski grunt. Tutaj możesz harować nocami i dniami, a i tak
    skończysz marnie.

    Wszędzie się tylko słyszy, że "trzeba mieć plecy" i to jest prawda.
    Wystarczy tylko popatrzeć na nasz rząd, kolejne afery, brak jakichkolwiek
    kompetencji niektórych ministrów, a i w urzędach dostrzega się osoby
    niekompetentne. Rzeczywiście nasuwa się pytanie: dokąd to wszystko (=nasz
    kraj) zmierza?

    --
    Cairon