PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    From: "#//.-{p'q) -+<-2-?= [~_~_44" <j...@r...no-ip.info>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Date: Fri, 14 Nov 2003 00:00:00 +0100

    ouPlU1PokjnC4T0u5q1RrJJ3Y5Olpy17iEeWQ4i6E4sPYMvuZJL0
    HPXoKl6Naj3ZY
    <k...@p...onet.pl> Tue, 11 Nov 2003 23:27:13 +0100
    How are you seeing... in bl,ah - out bl,ah

    >Użytkownik #//.-{p'q) -+<-2-?= [~_~_44 <j...@r...no-ip.info> w wiadomości
    >do grup dyskusyjnych napisał:b...@r...no-ip.info...

    >Jest wydanych 100 mld zl, czeka oferta 105 mld zl.
    >Prosze wskazac zrodlo dodatkowych 5 mld zl, najlepiej z
    >obliczeniami, jesli takie wystapia.

    Pieniądze przepłyną nie w tym samym momencie.
    5 mld będzie z bardziej opłacalnej działalności, którą płacący zacznie w międzyczasie
    wykonywać.
    Czyli nie tylko kredyty, ale i rozwój gospodarczy. Oczywiście czym wyższa jakościowo
    produkcja już istniejących firm, tym trudniej nowym rozpocząć, ale masowa produkcja
    ma swoje wady, których mali nie mają.

    >Na wysoce zorganizowany barter, gdzie podatek
    >od wynagrodzenia nie istnieje. A wynagrodzenie,
    >ktorego wysokosc wczesniej ustalasz (w towarach i uslugach),
    >skladasz przy ubieganiu sie na dane stanowisko, prace
    >dostanie ten co chcial najmniej ale nie mniej niz minimalna norma.
    To już było kartki za pracę.
    To nie jest barter, ponieważ barter jest transakcją, a nie systemem gospodarczym.

    >Przy takiej samej minimalne decyduje losowanie.
    >Srodki produkcji naleza do calego spoleczenstwa.
    >Wybrane przez spoleczenstwo grupy eksperckie przedstawiaja
    >projekty produkcyjne. Spoleczesntwo w referendum wybiera
    >jeden z wielu projekt produkcyjny.
    Niedouczone społeczeństwo miałoby wybrać najlepszy?

    >Jak ktos wynajmuje mieszkanie, w ktorym ma podstawowe meble,
    >stata chlodziarke, stary TV, to myslisz, ze te aktywa stanowia
    >wartosc dla banku?

    Dla banku - może nie, ale kredyt jest po to, by go spłacić.
    Jak miałaby go spłacić osoba nie mająca dochodów.
    Wiem, że wracamy do punktu wyjścia, ale tu jest miejsce na rozwój, czyli na to "jak
    ukraść, by nie dać się złapać".
    Dobrobyt kosztem cwaniaków, którzy się rozwijają gospodarczo, to przyjemne
    marzenie... ;-)

    --
    Jestem zimny jak nóż chirurgiczny.
    2RqcWF3Vv55LJyP09Wi52x57AYagO015N8g4rx56a3tgzTAPiCj4