PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
  • Data: 2003-11-17 14:47:20
    Temat: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Czy zgodzisz sie, ze kazda transakcja np na 100zl jest jednoczesnie
    > wydatkiem i
    > wplywem?

    > Wydatki= X zl
    > Wplywy= X zl+oczekiwana marza zl

    > Wplywy-Wydatki = Xzl -Xzl + oczekiwana marza zl= oczekiwana marza zl
    > Aby byla prawda ze, Wplywy-Wydatki=0, to
    > oczekiwana marza zl =0

    Ja też jakoś Ciebie nie rozumiem ...
    Jestem firma X. Y kupuje u mnie 1 szt. towaru A za 100 zł. On wydał 100 zł.
    Mnie wpłynęło 100 zł, z których za 90 zł kupuję 1 szt. towaru A w hurtowni,
    a resztę (10 zł - moja marża) wydaję na pensję pracownika. On te 10 zł też
    na coś wydaje. Ale tak, czy owak moje wpływy=100 zł i wydatek Y=100 zł.

    Marcin