PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
  • Data: 2003-11-15 09:49:53
    Temat: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kflatin" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bp2o23$po2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > - zakup bryki dla prezesa
    > - zakup ... jeszcze wielu rzeczy
    > - zaplaci za wynajem lokalu
    > - zaplaci elektrykowi za polozenia instalacji
    > - zaplaci za rozmowy telefoniczne
    > - i za jeszcze wiele rzeczy
    > - wyplaci pensje pracownikom, tudziez wlasciciel wezmie swoja dzialke
    >
    > No i w tym wszystkim mamy nie tylko firmy, ale i OSOBY FIZYCZNE. Ktore -
    > znowu - nie wyrzuca zarobionej kasy do szamba - tylko wydadza ja na zakup
    > zarcia, benzyny, wynajecie lokali itp.
    > Tak, czy owak, nawet z marza wydatek=przychod.
    > Jak to sie ma do tego, co napisales powyzej ?

    Czy zgodzisz sie, ze kazda transakcja np na 100zl jest jednoczesnie
    wydatkiem i
    wplywem?

    Wydatki= X zl
    Wplywy= X zl+oczekiwana marza zl

    Wplywy-Wydatki = Xzl -Xzl + oczekiwana marza zl= oczekiwana marza zl
    Aby byla prawda ze, Wplywy-Wydatki=0, to
    oczekiwana marza zl =0

    W rzeczywistosci bywa tak, ze ktos ma 1 mln, inny 2 mln zysku, a ktos 3 mln
    straty.

    Klus

    http://www.gazeta.pl/usenet/