PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
  • Data: 2003-11-15 09:44:03
    Temat: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "#//.-{p'q) -+<-2-?= [~_~_44" <j...@r...no-ip.info> napisał w
    wiadomości news:bp1tr4.3rcdka7.1@rwt.no-ip.info...
    > ouPlU1PokjnC4T0u5q1RrJJ3Y5Olpy17iEeWQ4i6E4sPYMvuZJL0
    HPXoKl6Naj3ZY
    > <k...@p...onet.pl> Tue, 11 Nov 2003 23:27:13 +0100
    > How are you seeing... in bl,ah - out bl,ah

    > Pieniądze przepłyną nie w tym samym momencie.
    > 5 mld będzie z bardziej opłacalnej działalności, którą płacący zacznie w
    międzyczasie wykonywać.
    > Czyli nie tylko kredyty, ale i rozwój gospodarczy. Oczywiście czym wyższa
    jakościowo produkcja już istniejących firm, tym trudniej nowym rozpocząć,
    ale masowa produkcja ma swoje wady, których mali nie mają.

    Jesli wydano 100 mld zl i wrocilo (wplywy ze sprzedazy)100 mld zl, to
    nastepne
    5 mld zl, moze wplynac, jesli wystapi takowy wydatek 5 mld zl.

    1. wydatek 100 mld zl, wplywy 100 mld zl
    2. wydatek 5 mld zl, wplywy 5 mld zl

    Kazdy wplyw powstaje z wydatku, jesli mowisz, ze mozna
    wydac 100 mld zl a wplynie 105 mld zl, ale w roznym czasie,
    to jest to falszem, bo jak wplynelo 15 mld zl, to i wydano 105 mld zl.

    > To już było kartki za pracę.

    Dostawales kartke na cos czego wcale nie musialo byc. A jednoczesnie
    otrzymywales zlotego.

    > To nie jest barter, ponieważ barter jest transakcją, a nie systemem
    gospodarczym.

    Rozroznimy transakcje pieniadzem wielotransakcyjnym a jednotransakcyjnym
    Oferujesz towar-prace, dostajesz towar do konsumpcji.
    Tym towarem(bedacy twoja wlasnoscia) mozesz sie wymieniac,
    jak sobie znajdziesz chetnych, ale to juz
    poza glownym procesem podzialu.

    > Niedouczone społeczeństwo miałoby wybrać najlepszy?

    Grupy eksperckie tworza takie projekty i poddaja je referendum.
    Kazdy projekt ma dolaczony opis, np ten ma x zuzycia zasobow produkcyjnych
    i tak moga wygladac finalne wyroby, a drugi ma inne zuzycie zasobow
    produkcyjnych
    i inny wyglad finalnych wyrobow.

    > Dla banku - może nie, ale kredyt jest po to, by go spłacić.
    > Jak miałaby go spłacić osoba nie mająca dochodów.
    > Wiem, że wracamy do punktu wyjścia, ale tu jest miejsce na rozwój, czyli
    na to "jak ukraść, by nie dać się złapać".
    > Dobrobyt kosztem cwaniaków, którzy się rozwijają gospodarczo, to przyjemne
    marzenie... ;-)

    Miejsca na rozwoj nie ma, bo splacic kredyt mozna tylko drugim kredytem,
    choc oba kredyty zaciagaja dwie rozne osoby.

    KLus

    > Jestem zimny jak nóż chirurgiczny.
    > 2RqcWF3Vv55LJyP09Wi52x57AYagO015N8g4rx56a3tgzTAPiCj4
    k27Qiz