PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
  • Data: 2003-11-15 10:00:10
    Temat: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sat, 15 Nov 2003 10:44:03 +0100,
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >Kazdy projekt ma dolaczony opis, np ten ma x zuzycia zasobow produkcyjnych
    >i tak moga wygladac finalne wyroby,

    I tym sposobem powoli cofamy się do epoki kamienia łupanego. Bo kto
    może wiedzieć, że potrzebuje czegoś, co jeszcze nie zostało
    wynalezione, ani ile to może być warte? A skoro nie ma potrzeby, to po
    co to wynajdować? Po co ulepszać produkty, skoro zamówienia będą tylko
    na stare, znane wersje? Po co zmniejszać koszty produkcji czy zużycie
    materiałów?
    Jak mierzyć koszty?
    Jak wyceniać towar/produkt? Każdy towar musiałby mieć tabelkę z wyceną
    na miliony innych towarów?
    Jak przechowywać zarobione "coś"? Jak potrzebuję masła, to muszę co
    tydzień popracować za nie, czy mam jeść zjełaczałe? Nie ma wtedy mowy
    o urlopie. Chyba, że znajdzie się środek nie psujący się, którego
    potrzebuje piekarz - wtedy będę mógł np. muszelkami w czasie urlopu
    płacić za chleb. Tylko, że wtedy te muszelki/złoto/paciorki/kamyczki
    stają się środkiem płatniczym.

    Ale dosyć tego, bo skończył mi się pokarm dla trolli.

    EOT

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775