PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1276 brutto w UP w Warszawie...

  • 31. Data: 2009-05-20 11:49:47
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    news:slrnh17fni.m9u.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Moim zdaniem, z jednym wyjatkiem, wszystkie punkty sa pozbawione sensu,
    > zeby nie powiedziec sa glupie. Cala reszta Twojego wywodu jest wlasnie
    > na tych pozbawionych sensu wyliczeniach oparta.

    Nie, Kolego, wbrew pozorom to wszystko ma głębszy sens, ale do niego nie
    dotarłeś :)

    e.

  • 32. Data: 2009-05-20 12:32:47
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 20, 10:36 am, Marcin <m...@o...pl> wrote:

    > Co jest bezsensu? Programista musi miec dostep do neta.

    A gdzie programista dostaje 1276 PLN brutto?

    --
    mihau

  • 33. Data: 2009-05-20 12:33:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    entroper napisał(a):

    > Nie, Kolego, wbrew pozorom to wszystko ma głębszy sens, ale do niego nie
    > dotarłeś :)

    Słucham więc uważnie, oświeć mnie ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 34. Data: 2009-05-20 13:13:12
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

    >>> 6. jw w odniesieniu do czegoś do picia lub kupić sobie zapas

    > Musi ją kupić

    Będąc bezrobotnym też trzeba pić.
    Różnica taka, że bezrobotny nie będzie miał za co kupić tej wody.

    E.

  • 35. Data: 2009-05-20 13:14:06
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    mihau wrote:

    > A gdzie programista dostaje 1276 PLN brutto?
    >
    > --
    > mihau
    Znam przypadki ze pracuja za 0zl. Tylko po to by zdobyc doswiadczenie i
    by moc cos do CV wpisac.
    Kto po za programistami zarabiaj 0zl ? Niewykfalifikowany robotnik chce
    min. 1250zl brutto, sprzataczka tez a programista za free :)

  • 36. Data: 2009-05-20 13:16:12
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Jackare" <...@s...de.pl> napisał

    > Oczywiście, ale jest _mocno_sugerowane_ przez pracodawców.

    Niby z jakiego powodu? Nie ma (na razie i oby jak najdłużej) obowiązku
    przelewania wynagrodzeń i innych świadczeń na konto.

    E.

  • 37. Data: 2009-05-20 13:29:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Emka wrote:

    > Niby z jakiego powodu? Nie ma (na razie i oby jak najdłużej) obowiązku
    > przelewania wynagrodzeń i innych świadczeń na konto.

    Bo pracodawca tak chce i co mu zrobisz?

  • 38. Data: 2009-05-20 14:03:18
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Bo pracodawca tak chce i co mu zrobisz?

    No i co z tego, że chce? Niech sobie chce. Podstaw do_wymagania_nie ma
    żadnych.
    A jeśli chciałby, żeby na zakończenie pracy wszyscy śpiewali hymn Korei
    Północnej, to też byś się na to godził? ;-)

    E.

  • 39. Data: 2009-05-20 14:53:05
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Emka pisze:

    > Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

    > Będąc bezrobotnym też trzeba pić.
    > Różnica taka, że bezrobotny nie będzie miał za co kupić tej wody.

    Pracodawca ma obowiązek zapewnić picie w pracy. Jak nie wodę, to
    przynajmniej czajnik daje. Hint: bezrobotny też pije herbatę, więc
    koszt zakupu herbaty nie powinno się wliczać do tej listy.

    Poza tym przy ciężkich robotach pracodawca musi zapewnić wyżywienie
    (albo przynajmniej kupony żywieniowe).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 40. Data: 2009-05-20 14:55:06
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Jackare pisze:
    > Zwolnienie na okoliczność choroby konkretnie. Jeżeli bezrobotny jest
    > chory, udaje się do lekarza. Ten wystawia mu ZUS ZLA gdzie jako płatnik
    > składek wpisany jest UP. W trakcie trwania okresu zwolnienia bezrobotny
    > nie musi stawiać się ani na wezwania ani w wyznaczonych przez UP
    > terminach. Dokładnie tak samo rzecz się ma w przypadku pobytu
    > bezrobotnego w szpitalu. Też się takie przypadki zdarzają.

    No dobra, ale zbadaj częstotliwość potrzeby zwolnienia lekarskiego.
    Jeżeli musisz stawić się w UP raz na miesiąc, to bierzesz zwolnienie
    lekarskie tylko wtedy kiedy masz się tam zjawić. Jak chorujesz w inne
    dni miesiaca to po co ci zwolnienie? Dlatego bezrobotny nie na każdą
    chorobę bierze zwolnienie.