PracaGrupypl.praca.dyskusje › trochę statystyki

  • 1. Data: 2009-05-19 12:31:53
    Temat: trochę statystyki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    libertus (chyba) podał trochę statystyki, na 4 emerytów przypada 2
    pracujących... ;o)
    a na 4 emerytów 3 to byli UB-cy który mają emerytury kilka razy większe niż
    ci pracujący wypłaty...
    nie wiem czy widzicie, ale w mojej okolicy pozatrudniali ubckich emerytów
    ponownie - teraz na przykład cieciują, pilnują wjazdów itp... ;o)

  • 2. Data: 2009-05-19 20:06:39
    Temat: Re: trochę statystyki
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > nie wiem czy widzicie, ale w mojej okolicy pozatrudniali ubckich emerytów
    > ponownie - teraz na przykład cieciują, pilnują wjazdów itp... ;o)

    Libertas; btw, Kolega jest na tyle głupi, żeby rzeczywiście wierzyć w
    cokolwiek, co podaje Libertas? To niech Kolega sprawdzi, co Libertas
    mówi w różnych krajach.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Next Friday will not be your lucky day. As a matter of fact,
    you don't have a lucky day this year.

  • 3. Data: 2009-05-21 19:12:39
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > nie wiem czy widzicie, ale w mojej okolicy pozatrudniali ubckich
    > emerytów ponownie - teraz na przykład cieciują, pilnują wjazdów

    I ci ubeccy emeryci z emerytura 3 razy wieksza niz pracujacy wyplaty
    ida za cieciow i ochroniarzy za 800zl ? Pewnie taka fuche trzymali dla nich
    po znajomosci
    ich troche mlodsi koledzy byli ubecy i zydzi bedacy w wiekszosci
    wlascicielami firm .