PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie

  • 1. Data: 2009-05-17 16:12:32
    Temat: umowa zlecenie
    Od: "piotr" <P...@p...onet.pl>

    Zadrudniłem pracownice na umowę zlecenie.Doręczyła mi zwolnienie lekarskie
    "CIĄŻA"
    Czy moge zwolnić ?
    Czy musze przedłuzyć umowe o pracę ?
    Jeśli będe musił przedłużyc umowe to na jaki okres czasu?

  • 2. Data: 2009-05-17 16:23:45
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    piotr pisze:
    > Zadrudniłem pracownice na umowę zlecenie.

    Nie zatrudniłeś.

    --
    live_evil

  • 3. Data: 2009-05-17 16:28:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gupd1h$34m$1@news.task.gda.pl piotr
    <P...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Czy moge zwolnić ?
    > Czy musze przedłuzyć umowe o pracę ?
    > Jeśli będe musił przedłużyc umowe to na jaki okres czasu?
    To już doprawdy żenujące.
    NSP

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-05-18 08:40:58
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    piotr wrote:
    > Zadrudni?em pracownice na umowe zlecenie.Doreczy?a mi zwolnienie lekarskie
    > "CI??A"
    > Czy moge zwolniae ?
    > Czy musze przed?uzyae umowe o prace ?
    > Je?li bede musi? przed?u?yc umowe to na jaki okres czasu?

    Napisz czym sie zajmujesz - bo skoro nawet idiota sobie radzi w tym
    biznesie, to moze warto w to wejsc.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-05-18 13:28:53
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "live_evil" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zatrudniłeś.

    LOL. Oczywiście, że zatrudnił.

    E.

  • 6. Data: 2009-05-18 13:34:21
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "piotr" <P...@p...onet.pl> napisał

    > Zadrudniłem pracownice na umowę zlecenie.Doręczyła mi zwolnienie lekarskie
    > "CIĄŻA"
    > Czy moge zwolnić ?

    Możesz rozwiązać z nią umowę zlecenie.

    > Czy musze przedłuzyć umowe o pracę ?

    Rozumiem, że oprócz umowy zlecenia zawarłeś z nią umowę o pracę?

    > Jeśli będe musił przedłużyc umowe to na jaki okres czasu?

    A teraz o jakiej konkretnie umowie piszesz - o pracę czy na zlecenie?

    E.

  • 7. Data: 2009-05-18 13:40:16
    Od: live_evil <p...@o...pl>

    Emka pisze:

    > Użytkownik "live_evil" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > LOL. Oczywiście, że zatrudnił.
    >
    > E.

    Nieprawda. Zlecił.

    --
    live_evil

  • 8. Data: 2009-05-18 13:42:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    live_evil pisze:

    > Nieprawda. Zlecił.

    Zatrudnić nie oznacza wyłącznie umowy o pracę. Można kogoś zatrudnić,
    czyli dać komuś pracę. Kodeks pracy zawłaszcza jedynie pojęcie
    "pracownik". Na szczęście praca, oraz zatrudnienie rządzi się swoimi,
    potocznymi prawami.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-05-18 13:49:50
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "live_evil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Zlecił.

    Też. Ale de facto forma "zatrudnienie na umowę zlecenie", "zatrudnienie na
    umowę o dzieło" jest poprawna. Zatrudnić to znaczy tyleż samo, co nająć
    kogoś do pracy. A w jakiej formie - o tym już mówi konkretna umowa. Natomast
    błędem jest nazywanie zleceniobiorców lub wykonawców dzieła pracownikami.

    E.