PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wniosek o zatrudnienie

  • 1. Data: 2009-05-18 19:08:37
    Temat: Wniosek o zatrudnienie
    Od: "Zator" <z...@p...fm>

    Witam
    W jednej ofercie pracy wśród wymaganych do złożenia dokumentów znajduje się

    1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;

    co to znaczy, o co im chodzi?

    Zator

  • 2. Data: 2009-05-18 19:14:34
    Temat: Re: Wniosek o zatrudnienie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gusbsk$9kh$1@news.onet.pl Zator <z...@p...fm>
    pisze:

    > W jednej ofercie pracy wśród wymaganych do złożenia dokumentów znajduje
    > się 1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
    > co to znaczy, o co im chodzi?
    Nic nadzwyczajnego, jak sądzę.
    Ktoś myśli po staremu - podanie o pracę.
    Proszę o zatrudnienie mnie na stanowisku... itd.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-05-18 19:36:37
    Od: "Zator" <z...@p...fm>

    > Nic nadzwyczajnego, jak sądzę.
    > Ktoś myśli po staremu - podanie o pracę.
    > Proszę o zatrudnienie mnie na stanowisku... itd.

    Dzięki.
    Pewnie masz rację, poniżej dałem całą litanię.

    1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;

    2.. list motywacyjny;
    3.. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu
    pracy zawodowej;
    4.. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie , uprawnienia,
    dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia ze
    szkoleń, itd.);
    5.. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
    6.. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    7.. informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (dotyczy osób,
    którym zostanie przedstawiona oferta pracy);
    8.. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z
    pełni praw publicznych.

  • 4. Data: 2009-05-19 08:11:34
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik "Zator" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > osób, którym zostanie przedstawiona oferta pracy);
    > 8.. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu

    To pewnie jakaś budżetówka ;-)

  • 5. Data: 2009-05-19 09:49:04
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    A co w tym złego / dziwnego. W budżetówce też pracują ludzie a wymagania
    dot. niekaralności etc zazwyczaj dotyczą stanowisk kierowniczych lub
    związanych z odpowiedzialnością a więc potencjalnie zawodowo atrakcyjnych.
    Budżetówka ma przecież szereg zalet ktorych próżno szukać w biznesie.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2009-05-19 10:48:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 19 May 2009 11:49:04 +0200, Jackare napisał(a):

    > A co w tym złego / dziwnego.

    Dziwne jest to, że wymagają tej dokumentacji już na wstępnym etapie
    rekrutacji.
    Na początek powinno być samo CV.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2009-05-20 08:06:07
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne jest to, że wymagają tej dokumentacji już na wstępnym etapie
    > rekrutacji.
    > Na początek powinno być samo CV.

    Bez sensu, bo możnaby wybrać wstępnie kandydatów którzy nie spełnialiby
    dalszych wymagań i zabawę trzebaby rozpoczynać od nowa, a tak wybieramy
    spośród kandydatów którzy wszyscy spełniają wstępne warunki, czyli
    potencjalnie każdy z nich może zostać zatrudniony.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2009-05-20 11:47:55
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 20 May 2009 10:06:07 +0200, Jackare napisał(a):

> [...]

    > spośród kandydatów którzy wszyscy spełniają wstępne warunki, czyli
    > potencjalnie każdy z nich może zostać zatrudniony.

    Wciąż tego nie kumam, przecież w CV wszystkie potrzebne informacje są,
    reszta dokumentacji to tylko potwierdzenie faktów.
    Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kursy, świadectwa pracy i
    ta informacja o niekaralności można dostarczyć jeśli zdecydują się przyjąć.

    Na cóż tyle makulatury na start, jak chętnych będzie pewnie parudziesięciu
    i potem pani Zosia bedzie się przekopywać przez stosy papierów, kiedy i tak
    będzie tylko po CV patrzyła... dokumentację można zabrać na rozmowę, żeby
    uwiarygodnić przedstawione wcześniej fakty, jak ktoś nakłamie to i tak
    pracy nie dostanie więc bez sensu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2009-05-20 19:35:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:601x7jxmrzn0.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Dziwne jest to, że wymagają tej dokumentacji już na wstępnym etapie
    > rekrutacji.
    > Na początek powinno być samo CV.
    A niby czemu?
    Co powinno być na początek i jakich informacji pracodawca ma prawo żądać
    określa art. 22^1 KP.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-05-20 20:26:34
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Jotte wrote:
    > A niby czemu? Co powinno być na początek i jakich informacji
    > pracodawca ma prawo żądać określa art. 22^1 KP.

    Prawo, ale nie obowiazek. Wymagaja tony makulaktury a pozniej
    energooszczedne swietlowki wprowadza przymusowo z "dbalosci o srodowisko".

    Tak samo jak z pozwoleniem na budowe - maja 65 dni, to musi 65
    odlezakowac, chociaz urzedas z nudow sie po genitaliach drapie w tym czasie.

    Wieslaw