PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.

  • 41. Data: 2002-12-17 00:29:36
    Temat: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "SławekM" <m...@p...usun.onet.pl> wrote:
    > Hehe, pod drzwiami mieszkania na Ludwiki w Warszawie ustawiała się
    > codziennie kolejka pracodawców i zabijali się o Adasia ;-)

    Tak dobrze nie było, jednak faktycznie, zainteresowani sami do mnei
    dzwonili.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 42. Data: 2002-12-17 00:30:07
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Przecież tam nie ma informacji o wakatach. A wysyłanie na ślepo w
    > dzisiejszych czasach, to marnowanie (pieniędzy, czasu itd).
    Z jednej strony masz rację, ale z drugiej pomyśl wiele firm ma bazy danych
    potencjalnych pracowników i mimo, iż w tej chwili nie szukają takowego dane
    takie gromadzą. Dobrym przykładem jest zaproszenie mnie na rozmowę
    kwalifikacyjną przez jedną z takich firm które oficjalnie nie szukały
    pracowników. Jak to wytłumaczysz?

    > Znam informatyka, który od ponad roku szuka pracy (no, od września
    > "awaryjnie" jest nauczycielem w szkole).
    Bo na nic innego sie już nie nadawał??

    > W tym czasie zrobił kurs księgowości i podszkolił
    > się co nieco z innych dziedzin. IMO jego wartość wyraźnie wzrosła.
    Jak coś jest do wszystkiego.... sam dokończ. Ja mam już wystarczającą liczbę
    zawodów (przeszło 6). Mówię o tych które mogę poprzeć dokumentacją. Według
    mnie jestem już wartościowym pracownikiem, ponieważ oprócz wiedzy
    specjalistycznej (w kilku dziedzinach) posiadam także dość dużą wiedzę
    ogólną. Według mnie "rozdrabnianie się" na coraz to więcej zawodów z
    pewnością nie wyjdzie mi na dobre, bo pojemność mózgu ludzkiego tak jak i
    pojemność dysków twardych jest niestety ograniczona. W dzisiejszych czasach
    liczy się specjalizacja a nie mr. złota rączka tak jak Pan A. chwalipięta
    (żeby nie napisać bajkopisarz, bo na marginesie dzwoniłem do firmy opisanej
    w pewnym wymienionym przez Pana A. czasopisma i tam nic o nim nie wiedzą,
    ale to już jest inna historia.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    http://maguard.fotka.pl gg:384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 43. Data: 2002-12-17 00:30:50
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Obawiam się, że nei wiesz kim jest informatyk.
    Proszę oświeć mnie mistrzu...

  • 44. Data: 2002-12-17 00:32:39
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > A pomy śłeć, że bilet sieciowy PKP to 700 zł. I można jeździć po nocach
    > (tak, tak, wiem, zabiją Cię na pewno..)
    No nie zabiją ale pewnie mam jeszcze kupić bilety sieciowe na komunikacje
    miejska we wszystkich miastach których szukam pracy??

    > Ciebie to tyle kosztuje. Innych mniej.
    Inni są mniej aktywni z woli lub "przymusu".

  • 45. Data: 2002-12-17 00:34:53
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Ciekawe, bo jak szukałem pracy, to ani nie jeździłem, ani nie dzwoniłem
    > z komórki.
    Pan A. to w ogóle jest inny. Ale ta to z pewnością szpecjalista i flachowiec
    :P
    A tak na poważniej to znaczy, iż kontaktował się Pan z pracodawcą
    telepatycznie?

  • 46. Data: 2002-12-17 00:35:47
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Tak dobrze nie było, jednak faktycznie, zainteresowani sami do mnei
    > dzwonili.
    Tak tak a świstak siedzi i już nie zawija bo sreberka były z przemytu.

  • 47. Data: 2002-12-17 00:36:44
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Moze tu tkwi blad? Moze trzeba wyslac 10 aplikacji ale z sensem?
    Czy coś sugerujesz?

  • 48. Data: 2002-12-17 01:25:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 17 Dec 2002 01:30:07 +0100, "..:: MaGuArD ::.."
    <m...@o...pl> zakodował:

> [...]
    >takie gromadzą. Dobrym przykładem jest zaproszenie mnie na rozmowę
    >kwalifikacyjną przez jedną z takich firm które oficjalnie nie szukały

    Wypadek przy pracy. Sam pomyśl. Postaw się na miejscu pracodawcy.
    Jeżeli dostał Twoje CV powiedzmy rok temu, to czy jest sens odzywać
    się do Ciebie? Jeżeli nie znalazłeś jeszcze pracy, to pracodawcy
    będzie się wydawało, że coś z Tobą nie tak. Jeżeli masz pracę, to też
    nie warto zawracać sobie Tobą głowy, bo 1) się nie zgodzisz 2)
    zgodzisz się (a to znaczy, że za łatwo zmieniasz pracę).
    Owszem, można znaleźć pracę wysyłając aplikacje "w ciemno", można też
    trafić przeciwnika w ringu z zamkniętymi oczami - ale jakie są na to
    szanse?

    >Bo na nic innego sie już nie nadawał??

    Bo nie znalazł lepiej płatnej pracy. Z tą szkołą AFAIK współpracował
    wcześniej (jakieś zajęcia pozalekcyjne prowadził pracując gdzie
    indziej).

    >Jak coś jest do wszystkiego.... sam dokończ.
    [...]
    >pojemność dysków twardych jest niestety ograniczona. W dzisiejszych czasach
    >liczy się specjalizacja a nie mr. złota rączka tak jak Pan A. chwalipięta

    Nie precyzyjnie się wyraziłem. Pogłębił wiedzę z własnej specjalności
    i zgłębiał tajniki dziedzin pokrewnych. IMO programista od systemu do
    wspomagania zarządzania nie może być dobry w tym co robi, jeżeli nie
    ma pojęcia o księgowości, zarządzaniu, logistyce itd. i te zagadnienia
    warto poznać, gdy nadaża się okazja (a taką okazją IMO bezapelacyjnie
    jest czas bez pracy).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 49. Data: 2002-12-17 07:04:17
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak tak a świstak siedzi i już nie zawija bo sreberka były z przemytu.

    Ja szczerze współczuję niektorym osobom, że mają sytuacje jaką mają, ale aż taka
    sytuacja powinna
    być leczona u psychologa.
    Taka postawa uniemożliwia wam sprzedawanie się na rynku pracy.
    Przy każdej transakcji są dwie zainteresowane strony i każda z tych stron może być
    raz więcej raz
    mniej zainteresowana doprowadzeniem do transakcji.
    Każda ze stron musi tylko mieć do sprzedania to co potrzebuje ta druga strona.
    Tak samo może więc dzwonić pracownik do pracodawcy jak i pracodawca do pracownika.
    To jest naprawde możliwe.

    "- Takie ciężkie czasy są, że chodze po osiedlu, pukam od drzwi do drzwi i żadnej
    bułki nie mogę
    sprzedać od 3 miesięcy!
    - Postaraj się mieć w ofercie codziennie świeże bułki a nie znalezione na smietniku i
    wtedy nawet
    nie musiałbyć sam chodzic tylko klienci by sami za zapachem do sklepu zajrzeli!
    - Tak tak a świstak siedzi i już nie zawija bo sreberka były z przemytu"

  • 50. Data: 2002-12-17 08:21:06
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Tue, 17 Dec 2002 01:36:44 +0100, "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> wrote:

    >Czy coś sugerujesz?

    Owszem: ze nie da sie wyslac w ciagu 4 dni 500 sensownych aplikacji.
    Chyba ze masz jedna przygotowana i slesz jak leci na adresy z Panoramy Firm.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------