PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele. › Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Date: Tue, 17 Dec 2002 08:04:17 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe215.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:atlrh4$nj5$1@news.telbank.pl...
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak tak a świstak siedzi i już nie zawija bo sreberka były z przemytu.

    Ja szczerze współczuję niektorym osobom, że mają sytuacje jaką mają, ale aż taka
    sytuacja powinna
    być leczona u psychologa.
    Taka postawa uniemożliwia wam sprzedawanie się na rynku pracy.
    Przy każdej transakcji są dwie zainteresowane strony i każda z tych stron może być
    raz więcej raz
    mniej zainteresowana doprowadzeniem do transakcji.
    Każda ze stron musi tylko mieć do sprzedania to co potrzebuje ta druga strona.
    Tak samo może więc dzwonić pracownik do pracodawcy jak i pracodawca do pracownika.
    To jest naprawde możliwe.

    "- Takie ciężkie czasy są, że chodze po osiedlu, pukam od drzwi do drzwi i żadnej
    bułki nie mogę
    sprzedać od 3 miesięcy!
    - Postaraj się mieć w ofercie codziennie świeże bułki a nie znalezione na smietniku i
    wtedy nawet
    nie musiałbyć sam chodzic tylko klienci by sami za zapachem do sklepu zajrzeli!
    - Tak tak a świstak siedzi i już nie zawija bo sreberka były z przemytu"