PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele. › Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Date: Tue, 17 Dec 2002 01:25:22 GMT

    Pięknego dnia Tue, 17 Dec 2002 01:30:07 +0100, "..:: MaGuArD ::.."
    <m...@o...pl> zakodował:

    >Z jednej strony masz rację, ale z drugiej pomyśl wiele firm ma bazy danych
    >potencjalnych pracowników i mimo, iż w tej chwili nie szukają takowego dane
    >takie gromadzą. Dobrym przykładem jest zaproszenie mnie na rozmowę
    >kwalifikacyjną przez jedną z takich firm które oficjalnie nie szukały
    >pracowników. Jak to wytłumaczysz?

    Wypadek przy pracy. Sam pomyśl. Postaw się na miejscu pracodawcy.
    Jeżeli dostał Twoje CV powiedzmy rok temu, to czy jest sens odzywać
    się do Ciebie? Jeżeli nie znalazłeś jeszcze pracy, to pracodawcy
    będzie się wydawało, że coś z Tobą nie tak. Jeżeli masz pracę, to też
    nie warto zawracać sobie Tobą głowy, bo 1) się nie zgodzisz 2)
    zgodzisz się (a to znaczy, że za łatwo zmieniasz pracę).
    Owszem, można znaleźć pracę wysyłając aplikacje "w ciemno", można też
    trafić przeciwnika w ringu z zamkniętymi oczami - ale jakie są na to
    szanse?

    >Bo na nic innego sie już nie nadawał??

    Bo nie znalazł lepiej płatnej pracy. Z tą szkołą AFAIK współpracował
    wcześniej (jakieś zajęcia pozalekcyjne prowadził pracując gdzie
    indziej).

    >Jak coś jest do wszystkiego.... sam dokończ.
    [...]
    >pojemność dysków twardych jest niestety ograniczona. W dzisiejszych czasach
    >liczy się specjalizacja a nie mr. złota rączka tak jak Pan A. chwalipięta

    Nie precyzyjnie się wyraziłem. Pogłębił wiedzę z własnej specjalności
    i zgłębiał tajniki dziedzin pokrewnych. IMO programista od systemu do
    wspomagania zarządzania nie może być dobry w tym co robi, jeżeli nie
    ma pojęcia o księgowości, zarządzaniu, logistyce itd. i te zagadnienia
    warto poznać, gdy nadaża się okazja (a taką okazją IMO bezapelacyjnie
    jest czas bez pracy).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775