PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedluzenie wizy J1

  • 1. Data: 2002-12-12 16:21:36
    Temat: przedluzenie wizy J1
    Od: "fazi" <f...@p...wp.pl>

    hello

    zwracam sie z pytaniem do wszystkich:
    czy będąc juz w US i mając wize J1 czy moge ją przedluzyc a jesli tak to na
    jakich zasadach ?

    za wszelkie info wielkie dzieki

    pozdrawiam fazi

  • 2. Data: 2002-12-13 01:45:41
    Temat: Re: przedluzenie wizy J1
    Od: "manieks" <s...@w...ds14.agh.edu.pl>

    > zwracam sie z pytaniem do wszystkich:
    > czy będąc juz w US i mając wize J1 czy moge ją przedluzyc a jesli tak to
> [...]

    Czesc a jak taka wize najtaniej uzyskac - bedac studentem jakies tanie biura
    work - travel ?
    Rowniez za wszelkie info wielkie dzieki
    pozdrawiam manieks

  • 3. Data: 2002-12-13 09:58:56
    Od: ktos <k...@e...com>

    On Thu, 12 Dec 2002 17:21:36 +0100, "fazi" <f...@p...wp.pl> wrote:

    >czy będąc juz w US i mając wize J1 czy moge ją przedluzyc a jesli tak to na
    >jakich zasadach ?

    ja bylem na J1 od 2001 do 2002 - najpierw byla na 12 miesiecy -
    pozniej przedluzylem sobie o kolejne 3... na moje oko to mozna to
    zrobic tylko i wylacznie za posrednictwem agencji, ktora Ci ja
    zalatwila... takze wszystkiego powinienes sie dowiedziec od firmy,
    ktora Cie tam wyslala...

    jezeli z jakichkolwiek powodow masz spalony most do tej firmy - to
    wydaje mi sie, ze nie jestes juz legalnie na "land of dreams"...