PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzątaczki

  • 1. Data: 2002-12-12 12:03:01
    Temat: Sprzątaczki
    Od: "RaDeK BoGuSzEwSkI" <a...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    mam prace dla sprzataczek
    5 etatów. zaklad produkcyjny.

  • 2. Data: 2002-12-12 12:32:05
    Temat: Re: Sprzątaczki
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya RaDeK BoGuSzEwSkI! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > mam prace dla sprzataczek
    > 5 etatów. zaklad produkcyjny.

    Super. Biore kolezanki i jedziemy do Bialegostoku. A tak w ogole to grupy
    ci sie pomylily, kolego.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-12-13 09:51:30
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MucK" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Heya RaDeK BoGuSzEwSkI! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Super. Biore kolezanki i jedziemy do Bialegostoku. A tak w ogole to grupy
> [...]

    Nie przejmuj się drogi pracodawco. Wszystkich którzy chca dać tu komus pracę
    są wyszydzani i maltretowani słownie niewyszukanymi epitetami. To jest grupa
    na której się tylko narzeka że nie ma się pracy, tunikt nie chce jej
    podjąć!!! Od wczoraj widziałam juz trzy ogłoszenia z których z jednegonawet
    skorzystałam i mam dodatkowe zajęcie, ale reszta postanowiła się nie zniżać
    do tak głupiej rzeczy jaka jest praca?

    Pozdrawiam
    Ania

  • 4. Data: 2002-12-13 09:54:15
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

> [...]
    jednegonawet
    > skorzystałam i mam dodatkowe zajęcie, ale reszta postanowiła się nie

    Są zajęcia o wyższym prestiżu społecznym i o niższym.
    Nie ma co się oburzać, że ludzie niechętnie podejmują się tychże mało
    prestiżowych
    zajęć za marne grosze. Ja bardzo chętnie pomyję podłogi w Niemczech lub
    Wielkiej Brytanii,
    ale w Polsce jeżeli nie będę zmuszona to nie. Bo są inne stawki...

    Yonnie

  • 5. Data: 2002-12-13 10:45:07
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > Wielkiej Brytanii,
    > ale w Polsce jeżeli nie będę zmuszona to nie. Bo są inne stawki...

    Prawde powiadasz. Niestety moja dziewczyna zmuszona byla podjąć.

    Rob

  • 6. Data: 2002-12-13 13:55:02
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    > Prawde powiadasz. Niestety moja dziewczyna zmuszona byla podjąć.

    A już myślałam, że usłyszę głosy świętego oburzenia; że żadna praca nie
    hańbi itp :))
    Mam koleżankę, która musiała sprzątać w szkole i nie chwaliła się tym wszem
    i wobec.
    Uznawała ten fakt za nieco wstydliwy, choć to ciężka uczciwa praca przecież.

    Yonnie

  • 7. Data: 2002-12-13 15:46:07
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Ania! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > których z jednegonawet skorzystałam i mam dodatkowe zajęcie, ale
    > reszta postanowiła się nie zniżać do tak głupiej rzeczy jaka jest

    A czy ja napisalem cos zlego o tej pracy? Przeciez zaznaczylem wyraznie, ze
    to NieTaGrupa na tego typu posty, zwlascza jak sie nie podaje gdzie ta
    praca dla pieciu sprzataczek jest. Trzeba sie tego dopiero dowiadywac z
    naglowka listu.

  • 8. Data: 2002-12-13 17:03:01
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

> [...]
    > to NieTaGrupa na tego typu posty, zwlascza jak sie nie podaje gdzie ta
    > praca dla pieciu sprzataczek jest. Trzeba sie tego dopiero dowiadywac z

    To też to było do Ani, która tak ochoczo zaczęła bronić polskich pracodawców
    i ekskluzywnych posad, które mają do zaoferowania.

    Yonnie

  • 9. Data: 2002-12-13 18:14:47
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Ania wrote:

> [...]
    > skorzystałam i mam dodatkowe zajęcie, ale reszta postanowiła się nie zniżać

    A za przeproszeniem, na czym opiera Szanowna Pani swoje niezlomne
    przekonanie, ze nikt na tej grupie nie zainteresowal sie tymi
    ogloszeniami o prace?

    Flyer

  • 10. Data: 2002-12-14 14:40:20
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Ania wrote:

> [...]

    A za przeproszeniem, na czym opiera Szanowna Pani swoje niezlomne
    przekonanie, ze nikt na tej grupie nie zainteresowal sie tymi

    A choćby na wypowiedzi przedmówcy, który pracę sprzataczki wyśmiał i
    skomentował jako "ekskluzywna posada" ...
    I nie wiem czy nikt, ale poszanowanie samej podaży pracy wydaje się byc
    nieadekwatne do popytu na nią sądząc po ilości postów na temat wskaźnika i
    stopy bezrobocia w kraju przeplatanych od czasu do czasu postami pod tytułem
    "czy warto iść do pracy?" obrazuje raczej sprzeczne podejście do pracy w
    momencie kiedy ona się pojawia. Podumowując, reakcja na niektóre posty o
    pracę (nie ważne czy NTG itp) mogłaby obrazować raczej bezrobcie wysokości
    5% a tym czasem mamy prawie 20%!

    Pozdrawiam
    Ania