PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele. › Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Date: Tue, 17 Dec 2002 01:30:07 +0100

    news:48hjvus7psl75mubf6lg3dj2dbopjgl6bm@4ax.com...
    > Przecież tam nie ma informacji o wakatach. A wysyłanie na ślepo w
    > dzisiejszych czasach, to marnowanie (pieniędzy, czasu itd).
    Z jednej strony masz rację, ale z drugiej pomyśl wiele firm ma bazy danych
    potencjalnych pracowników i mimo, iż w tej chwili nie szukają takowego dane
    takie gromadzą. Dobrym przykładem jest zaproszenie mnie na rozmowę
    kwalifikacyjną przez jedną z takich firm które oficjalnie nie szukały
    pracowników. Jak to wytłumaczysz?

    > Znam informatyka, który od ponad roku szuka pracy (no, od września
    > "awaryjnie" jest nauczycielem w szkole).
    Bo na nic innego sie już nie nadawał??

    > W tym czasie zrobił kurs księgowości i podszkolił
    > się co nieco z innych dziedzin. IMO jego wartość wyraźnie wzrosła.
    Jak coś jest do wszystkiego.... sam dokończ. Ja mam już wystarczającą liczbę
    zawodów (przeszło 6). Mówię o tych które mogę poprzeć dokumentacją. Według
    mnie jestem już wartościowym pracownikiem, ponieważ oprócz wiedzy
    specjalistycznej (w kilku dziedzinach) posiadam także dość dużą wiedzę
    ogólną. Według mnie "rozdrabnianie się" na coraz to więcej zawodów z
    pewnością nie wyjdzie mi na dobre, bo pojemność mózgu ludzkiego tak jak i
    pojemność dysków twardych jest niestety ograniczona. W dzisiejszych czasach
    liczy się specjalizacja a nie mr. złota rączka tak jak Pan A. chwalipięta
    (żeby nie napisać bajkopisarz, bo na marginesie dzwoniłem do firmy opisanej
    w pewnym wymienionym przez Pana A. czasopisma i tam nic o nim nie wiedzą,
    ale to już jest inna historia.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    http://maguard.fotka.pl gg:384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!