PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.

  • 31. Data: 2002-12-14 02:16:39
    Temat: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 14 Dec 2002 02:57:17 +0100, "GreG" <g...@w...pl>
    zakodował:

    >Nie moge sie zgodzic. To jakby przeczytac ksiazke lub spis tresci.

    Ja na studiach miałem tak z 1-2 przedmioty w semestrze zgodne ze
    specjalizacją. Do tego (owszem, dające jakieś ogólne pojęcie o
    otoczeniu specjalizacji, ale ...) typu filozofia, geografia
    (polityczna), historia (gospodarcza), teoria ekonomii. Sporo rzeczy
    nawet w przedmiotach niby związanych ze specjalnością była tak
    oderwana od praktyki, że w życiu mi się najprawdopodobniej nie przyda.
    Jeżeli ktoś skończył jakiś ścisły kierunek to po półrocznym _dobrym_
    kursie księgowości nie będzie specjalnie odbiegał od studentów, którzy
    przez 5 lat mieli niewiele więcej zajęć związanych z rachunkowością,
    za to często oderwanych od rzeczywistości.

    >OcZywiscie. Ale mowimy o sytuacji, w ktorej masz ograniczone srodki
    >finansowe. Powiesz: nie wydawaj 5x1000zl na szukanie pracy, tylko
    >wydaj 1x5000zl na szkolenie a potem 100zl na skuteczne i szybkie
    >znalezienie pracy. Pewnosci jednak tu nie ma, a w miedzyczasie
    >trzeba tez miec co do geby wlozyc.

    1. Nie raz 5000, a 5x1000 - możesz płatność rozłożyć na raty
    2. Nie wydawaj 2000/mies na szukanie pracy, tylko 100, a resztę
    przeznacz na dokształcanie (czasu również poświęcaj więcej na
    szkolenie)
    3. Nie potem, a w trakcie. Jeżeli przez pół roku nie znajdziesz pracy
    i potencjalny pracodawca zapyta, co robiłeś przez ten czas to co
    odpowiesz? Że tylko szukałeś pracy? A tak będziesz się mógł pochwalić,
    że nauczyłeś się obsługi np. linuxa i ukończyłeś kurs(y) x, y, z.

    >Gdy szkoli cie twoj pracodawca, to na tym skorzystasz. Gdy szkoli cie
    >"firma", to na tym z reguly stracisz. Czas i pieniadze. Zyskasz papier,
    >fakt...

    Na to nie ma jasnej recepty. Faktem jest za to, że jak idziesz na
    szkolenie, bo pracodawca Cię wysyła, to nie masz takiej motywacji, jak
    w sytuacji, gdy za nie sam płacisz. Porównaj podejście do tego samego
    kursu ludzi, których posłał pracodawca, a którzy płacą z własnej
    kieszeni (kto się cieszy, jak zajęcia zostaną odwołane itp).
    Ale zaczynamy się coraz bardziej oddalać od tematu. Z mojej strony
    EOsT
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 32. Data: 2002-12-14 17:15:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Znow zlosliwosc. No comment.

    Nie złośliwość tylko metoda na ograniczenie kosztów.

    > Ano maja...
    > -"Dzien dobry, jest szef?"
    > - "Nie ma, prosze sprobowac na komorke"

    Cóż, jakoś dziwne metody rekrutacji - bo zazwyczaj to firma umawia się
    na rozmowę.

    > Kradniesz?
    Nie zabieram pieniędzy innych wbrew ich woli.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 33. Data: 2002-12-14 17:22:47
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > Panie Płaszczyca nie rozumiem skąd u Pana taka nienawisć, którą daje się
    > odczuć w Pańskich postach !????

    Z Pańskiej głowy. Szuka Pan nienawiści- więc ją pan znajduje.

    > A pracy dziś MaGuard nie ma i inni również, ale jak kolega post niżej
    > zaznaczył to okres przejściowy i role wśród ludzi mogą sie odwrócić !

    O, znowu Pan krzyczy. Argumentów brakuje to krzyczymy?

    > Proszę to przemyśleć, zrobić rachunek sumienia przed sobą samym i ludźmi tu
    > na forum, odnośnie Pańskich wypowiedzi !!!!!!!
    > Apeluję do Pańskiej kultury osobistej !!!!

    Krzycząc? MYslę, że powinien Pan zapoznać się z ową kuturą, której tak
    samo Panu brakuje, jak często sie Pan na nia powołuje.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 34. Data: 2002-12-14 20:54:05
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Z Pańskiej głowy. Szuka Pan nienawiści- więc ją pan znajduje.

    Ja nie szukam nienawiści, tylko zawsze szukam najpierw kompromisu w
    wypowiedziach. Wspólnie nie doszliśmy jak dotąd do porozumienia !

    > O, znowu Pan krzyczy. Argumentów brakuje to krzyczymy?

    Nie ja nie krzyczę, wprost przeciwnie staram sie Panu uświadomoć fakty
    dotyczące rynku pracy i powołuję się nieraz na opinie innych, wobec których
    podzielam swoje zdanie !

    > Krzycząc? MYslę, że powinien Pan zapoznać się z ową kuturą, której tak
    > samo Panu brakuje, jak często sie Pan na nia powołuje.

    Myli się Pan, mnie kultury nie brakuje, jestem człowiekiem ugodowym, Panu
    również sugeruję tak postępować !
    Nic to nie kosztuje a inni będą mieli milsze zdanie o Panu lub innej osobie
    !

    Pozdrawiam i nie krzyczę ;-)

    Wrangler

  • 35. Data: 2002-12-15 20:15:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > Ja nie szukam nienawiści, tylko zawsze szukam najpierw kompromisu w
    > wypowiedziach. Wspólnie nie doszliśmy jak dotąd do porozumienia !

    Krzycząc?

    > Nie ja nie krzyczę, wprost przeciwnie staram sie Panu uświadomoć fakty
    > dotyczące rynku pracy i powołuję się nieraz na opinie innych, wobec których
    > podzielam swoje zdanie !

    Nie, wcale Pan nie krzyczy. To znaczy, że albo Pan kłamie, albo nei wie
    do czego złuzy wykrzyknik.

    Krzycząc?

    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2002-12-15 20:33:18
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Wykrzykników używam do podkreślania znaczenia wypowiedzi !!!
    Zresztą w kółko Pan powtarza że krzyczę ...... a tak nie jest ;-)

    Wrangler

  • 37. Data: 2002-12-16 11:54:45
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...remove.fm.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > A pomy śłeć, że bilet sieciowy PKP to 700 zł. I można jeździć po nocach
    > (tak, tak, wiem, zabiją Cię na pewno..)

    Moze nie na temat... ale niecałe 400zł - IIkl osobowe i pośp.

    Gawron

  • 38. Data: 2002-12-16 14:36:30
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    > Ciekawe, bo jak szukałem pracy, to ani nie jeździłem, ani nie dzwoniłem
    > z komórki.

    Hehe, pod drzwiami mieszkania na Ludwiki w Warszawie ustawiała się
    codziennie kolejka pracodawców i zabijali się o Adasia ;-)

    pzdr.
    SławekM

  • 39. Data: 2002-12-16 14:53:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > Wykrzykników używam do podkreślania znaczenia wypowiedzi !!!

    To znaczy, że ma Pan powazne braki w umiejętności używania słowa
    pisanego.

    --

  • 40. Data: 2002-12-16 15:51:03
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Nie mam braków Panie Płaszczyca, widzę jednak że ostatnie słowo musi należeć
    do Pana, pomimo iż w wielu kwestiach nie ma Pan racji !!!!
    Cóż, proponuję ten temat zostawić otwarty ..... ja wiem swoje Pan również.

    Pozdrawiam
    Wrangler