PracaGrupypl.praca.dyskusjeogłoszenia › Re: ogłoszenia
  • Data: 2010-04-30 11:34:35
    Temat: Re: ogłoszenia
    Od: szatan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 13:54:28 +0200, MarcinCz napisał(a):

    > 1. rozmowa + test "umiejętności"

    Ten test umiejętności jest najlepszy. Naszpikowany haczykami
    (nieraz naprawdę takimi niuansami, że nie sposób nie popełnić błędu).
    Ewentualnie coś do naskrobania - dajmy na to kawałek kodu, który
    o niczym nie mówi - no może o tym, że dobrze pamięta się argumenty
    funkcji i jej metody (no po co MSDN, po co, skoro można wszystko
    pamiętać?).

    No i co? Wybierają wg jakich kryteriów? Ten, co najmniej błędów
    popełni? A potem ... 3000 brutto.

    Ja z reguły (na ostatnich rozmowach, bo zdecydowałem o zmianach)
    byłem pytany o oczekiwania finansowe.

    Żeby jeszcze odpisali potem, że nie decydują się na współpracę, czy coś.
    Czekaj i zastanawiaj się - zadzwonią czy nie...