PracaGrupypl.praca.dyskusjeogłoszenia › Re: ogłoszenia
  • Data: 2010-05-07 10:59:39
    Temat: Re: ogłoszenia
    Od: WOJSAL <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2010 20:39, Wojciech Bancer pisze:

    > Może wg rekrutera jednak nie spełniałeś wymagań?

    Widocznie, nie spełniał wymagań rekrutera..
    Ale wg ogłoszenia - spełniał warunki.
    Czym zatem kierował się rekruter? Bo na pewno nie wymaganiami,
    jakie firma zdefiniowała w ogłoszeniu.

    > Jejku. A jak zdajesz na jakiś certyfikat, to też tego wymagają. Co za chamy. :)

    Jeśli firma softwarowa nie korzysta z komputera, Internetu, dokumentacji
    - wtedy faktycznie warto sprawdzić, jak kandydat programuje na papierze.
    To wtedy jest bardzo cenny test.
    :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek