PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-26 21:04:51
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e06v8f$vig$1@news.onet.pl>
    Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> pisze:

    > Przynajmniej wiem, że nie zasugerowałeś się moją podpowiedzią :-)
    > Tak, to możliwe. Sam znam taką osobę. Dzięki niej wiem co może
    > osiągnąć ktoś kto ma głowę na karku i to bez względu na wiek, płeć,
    > stan cywilny (w tym dzieci)...

    Ale z kolei może nie mieć życzliwych nauczycieli i być zmuszonym do
    samodzielnego szukania pracy :)
    Uważam, że Jotte miał w którymś momencie po prostu trochę szczęścia (sam
    bowiem pisze, że nie miał wpływu na tę rekomendację, bo o niej nie
    wiedział), a to, co działo się później, było już tylko wypadkową zarówno
    tego szczęścia jak i jego własnych umiejętności, wiedzy, a potem i
    doświadczenia. Niemniej jednak nadal uważam, że jego oceny osób, które o
    taką samą metę muszą zawalczyć w inny sposób (właśnie poprzez aktywne i
    samodzielne szukanie pracy) są - zważywszy na to, w jaki sposób zaczęła się
    jego ścieżka kariery - cokolwiek niesprawiedliwe.

    --
    PozdrawiaM