PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-26 20:57:29
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte w news:e06ter$c2d$2@news.dialog.net.pl napisał(a):

    > Na początku od moich nauczycieli (choc o tym wtedy nie wiedziałem).
    > To było niewielkie środowisko. A potem już poszło.

    Przynajmniej wiem, że nie zasugerowałeś się moją podpowiedzią :-)
    Tak, to możliwe. Sam znam taką osobę. Dzięki niej wiem co może osiągnąć ktoś
    kto ma głowę na karku i to bez względu na wiek, płeć, stan cywilny (w tym
    dzieci)... Jeżeli ktoś jest dobry to zrobi karierę nawet jeżeli zacznie
    późno i od zera.

    pozdrawiam
    Greg