PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-29 12:09:36
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: exe the cute <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vertret(at)op.pl napisał(a):

    > Czy to wszystko co konstytucja "gwarantuje" to spada z nieba, czy jednak
    > ktoś musi za to zapłacić? Chciałbyś płacić jak najmniej, czy jest ci to
    > obojętne? Kiedy bedziesz płacił mniej? Gdy wiele firm oferujących te rzeczy
    > będzie walczyć na wolnym rynku o kontrakty, czy wtedy, gdy bedzie jedna
    > firma z dyrektorem zmieniającym sie zaraz po zmianie rządu?

    Łudzisz się że prywatyzacja różnych firm i instytucji państwowych
    pociągnie za sobą obniżenie podatków? (o tym chyba pisałeś?) Jeśli tak -
    życzę powrotu do rzeczywistości. Mam wrażenie że cały czas operujesz
    tylko i wyłącznie teorią.

    > http://www.sieradz.mediacom.pl/storys.php?sid=2439
    >
    > http://www.outsourcing-center.pl/news.php?t_nr_rej=3
    68

    Niewiele z tego wynika, poza oczywiście 'zmniejszeniem wydatków na
    więziennictwo'. Jeszcze raz zapytam - czy to jest wolny rynek według Ciebie?

    > http://www.fireworld.at

    Czy to także Twoim zdaniem wyklucza istnienie państwowej straży pożarnej?
    To, że istnieje prywatana firma o tym profilu wcale nie przekonuje mnie
    do Twojej teorii 'prywatyzacji wszystkiego' - o tym mówiłeś i w tym
    kontekście napisałem post. Wyobraź sobie że nie ma i nie będzie
    sytuacji, gdy PSP przestanie być potrzebna.

    > Reansumując: to, że ja jako kawałek państwa mogę potrzebowac straży pożarnej
    > to znaczy, według ciebie, że mam zaakceptować każdą cenę za zgaszenie mi
    > domu? Słyszałeś o ubezpieczeniach?

    A pomyślałeś o tych, których na to ubezpieczenie nie stać? (A Ty, Immona?)
    Rzeczywistość jest taka, że za tych ludzi muszą zapłacić inni. W formie
    podatku. Chyba że oboje widzicie możliwość płacenia podatków przez
    obywateli... firmie prywatnej :D

    Pzdr
    Exe Very Cute