PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Czytajcie Gazety.....(bylo; Rozmowa na Poczcie Polskiej)
  • Data: 2005-03-29 12:51:34
    Temat: Czytajcie Gazety.....(bylo; Rozmowa na Poczcie Polskiej)
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (....)
    > Ledwo co zerknął na moje
    > CV, powiedział że przyjęć nie ma, bo dostał USTNE ZALECENIE BLOKADY
    > PRZYJĘĆ
    > OSÓB Z ZEWNĄTRZ. Z jego niejasnych wypowiedzi wywnioskowałam że ta "ustna
    > blokada przyjęć" polega na przyjmowaniu do pracy znajomych i krewnych
    > królika.

    Niekoniecznie. Od przynajmniej pól roku w mediach przebąkiwuje sie o
    reorganizacji poczty co a sie wiązac z duzymi zwolnieniami (parę miesięcey
    temu padla gdzieś nawet liczba 20 tys osób - ale sprawa mnie nie interesuje
    więc tematu nie śledzę).
    Zwiazki zawodowe oczywiście protestują przeciwko zwolnieniom - i właśnie to
    głownie pojawia sie w mediach.
    W tej sutuacji, "blokada przyjec ludzi z zewnątrz" wydaje mi się rozsadna -
    przy dużej reorganizacji ( ze zwiazkowym straszakiem w tle) warto najpierw
    sprawdzić czy juz zatrudnieni w zminiejszanych oddzaiłach nie bedą chceili
    przejść do innych filii...

    > Jak można dostać pracę jeśli TAKI SZEF nie chce nawet wysilić sie na
    > przebłysk
    > inteligencji: a może zainwestowane pieniądze w tą osobę przyniosą wymierne
    > korzyści typu np. poprawienie obsługi klientów i wizerunku konkretnego
    > oddziału
    > poczty?

    Na krótką mete przyniosą raczej kłopoty. Przełożeni tego szefa starający się
    jakoś dogadać ze związkam ma więc zmninimalizować zwolnienia, natychmiast
    zaczną dociekać, dlacego jeden dyrektor nagle zatrudnia nowych. Zaczną się
    podejżenia o nepotyzm, a jak nie znajdą żadnych koligacji rodzinnych to
    dojdą do wniosku, że zatrudnił kochankę...
    No i po co mu to?
    Pozdrawiam
    Paweł