PracaGrupypl.praca.dyskusje(OT) Arkusz obserwacji › Re: (OT) Arkusz obserwacji
  • Data: 2005-05-22 19:48:29
    Temat: Re: (OT) Arkusz obserwacji
    Od: "Trogs" <N...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał

    > Porponuje wybrac sie do biblioteki i poszukac pozycji z zakresu metod
    > obserwacyjnych w naukach spolecznych. Nie wszystko da sie wyciagnac z
    > googla. Zobacz np. E. Babbie "Badania spoleczne w praktyce".

    No wlasnie tu jest problem. Do biblioteki zajze dopiero w sobote bo pracuje
    do 19 i jeszcze dojezdzam do pracy wiec rano tez nie mam czasu. Przez ten
    tydzien chiałbym ułozyc taki arkusz i przeprowadzic te badania na kilkunastu
    klientach. Jak możesz i nie sprzawi Ci to kłopotu to napisz mi kilka zdan
    jak by to mogło wygladac.

    pozd
    T.