PracaGrupypl.praca.dyskusje(OT) Arkusz obserwacji › Re: (OT) Arkusz obserwacji
  • Data: 2005-05-24 19:52:02
    Temat: Re: (OT) Arkusz obserwacji
    Od: "Trogs" <N...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'madzik'" <m...@g...niet.pl> napisała:

    > Maćku, wiesz, mam uczucie, że w tej konkretnej pracy dyplomowej cały ten
    > arkusz obserwacji jest dla picu jedynie.

    niestety, promotor stwierdził ze brakuje w mojej pracy czesci emirycznej,
    która podsumuje to co opisałem

    praca traktuje o wykorzystaniu komunikacji w kontakcie z klientem wg
    koncepcji: komunikacja interpersonalna-psychologiczne aspekty
    komunikacji-wykorzystanie komunikacji w kontakcie z klientem

    na koniec mialby byc rozdzial udawadniajacy ze trzymanie sie okreslonych
    standardów, i odpowiednie podejscie skutkuje lepsza sprzedaza

    arkusz obserwacji wydal sie promotorowi najlepszy bo moge czynic obserwacje
    cały dzien i nie bedzie to przeszkadzac w wykonywaniu mojej pracy, a ponadto
    w takim arkuszu moglbym wpisac obserwacje z wynikle z dotychczasowego
    doswiadczenia

    udalo mi sie dzisiaj wyrwac z pracy i przejzalem 2 ksiazki o badaniach, ale
    nic o arkuszu nie znalazlem, czuje ze zaciska mi sie pentla wokol szyi bo
    nie wiem jak stworzyc taki arkusz w którym mogłbym zapisywac wnioski po
    rozmowie z klientem, bo to co znalazłem jest przeznaczone dla osób ktore
    obserwuja prace innych

    jezeli macie jakiekolwiek doswiadczenie w tym temacie i moglibyscie
    zasugerowac forme takiego formularza to bylbym dozgonnie wdzieczny, niestety
    nie moge przeprowadzic zasugerowanej ankiety bo to nie przejdzie

    pozdrawiam
    T.