PracaGrupypl.praca.dyskusje(OT) Arkusz obserwacji › Re: (OT) Arkusz obserwacji
  • Data: 2005-05-23 16:51:25
    Temat: Re: (OT) Arkusz obserwacji
    Od: "Trogs" <N...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'madzik'" <m...@g...niet.pl> napisał

    > Nie rozumiem.
    > Przy wpisaniu w google "arkusz obserwacji", w pierwszej dwudziestce
    > wyników wychodzi przynajmniej parę obiecujących pdf-ów z przykładami
    > tychże.

    ale wszystkie są związane z praca nauczyciela i przeznaczone sa dla
    wizytatorów, którzy oceniaja ich prace

    ja musze przygotowac taki arkusz, w którym po rozmowie z klientem bede
    notował wnioski, potem z tych wniosków mam wyciagnac jakies wnioski

    po rozmowie z promotorem myslałem, ze takich arkuszy bedzie od groma
    wszedzie, niestety nie znalazlem i nie bardzo wiem jak taki stworzyc

    pomyslalem ze ktos kto mial stycznosc z roznym badaniami rynku moze spotkał
    sie z taka forma zbierania informacji i troche podpowie

    Między innymi taki, który można odciągnąć pod zgłoszony przez
    > Ciebie problem.

    wklej prosze link jak naprawde znalazłas takowy

    T.