PracaGrupypl.praca.dyskusje(OT) Arkusz obserwacji › Re: (OT) Arkusz obserwacji
  • Data: 2005-05-24 09:16:44
    Temat: Re: (OT) Arkusz obserwacji
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 24 May 2005 10:34:06 +0200]:

    > skala zadowolenia z powitania:
    >
    > 5 - sprzedawca pada mi do nóg
    > 4 - sprzedawca podbiega z uśmiechem
    > 3 - sprzedawca zauważa, że wchodzę do sklepu i mówi mi dzień dobry
    > 2 - sprzedawca zauważa, że wchodzę do sklepu a jego oczy mówią:
    > "nie stać cię na mój towar"
    > 1 - spzredawca strzela do mnie z procy zza wieszaka z majtkami
    >
    > itd. itd.

    Znaczy sie zakladasz, ze wszyscy uwielbiaja jak sprzedawca zaraz
    po wejsciu do sklepu podlatuje i zaczyna nawijac? ;) Bo ja wtedy
    najczesciej zwyczajnie wychodze, nie da sie spokojnie poogladac
    towaru jak Ci cos non stop trajkocze nad uchem :)

    Dla mnie maksimum zadowolenia z powitania stanowi pkt. 3... :)

    Kira