PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Doktorat - rzecz niechlubna?
  • Data: 2002-12-19 13:45:54
    Temat: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Od: "_miro_" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanowne Gremium!

    Chcialbym zwrocic sie do Was - jako osob niejednokrotnie mocno zaprawionych
    w bojach :)) - o nastepujaca rade. Otoz na poczatku przyszlego roku planuje
    obrone doktoratu na uczelni technicznej. Mam trzydziesci lat i w zasadzie
    wszystko czym moge sie pochwalic potencjalnemu pracodawcy to wlasnie ten
    doktorat. Tymczasem wiem, ze czasy sa... szczegolne... i niejednokrotnie
    posiadanie zbyt wysokiego wyksztalcenia zdecydowanie utrudnia zdobycie
    pracy. Wiem tez, ze niektorzy w podobnej sytuacji niemal z zalozenia
    ukrywaja cos, nad czym spedzili kilka lat zycia. Ja dotychczas poszukiwalem
    pracy - moznaby rzec - na cwierc gwizdka (i o dziwo na kilkanascie wyslanych
    aplikacji dostalem nawet czasem jakies odpowiedzi), ale 'zmasowany atak' na
    rynek pracy zamierzam przypuscic po Nowym Roku. Dotychczas pisalem co
    robilem przez ostatnie cztery lata, ale zastanawiam sie czy to sluszna
    sciezka. Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze sam tytul nikt dzis pracy nie
    daje, jednak chcialbym znac Wasze zdanie - co robic, aby nie spowodowac
    odrzucenia wszystkich swoich podan juz na etapie preselekcji? Dodam, ze w
    pierwszym rzedzie chcialem szukac pracy w swym rodzinnym miescie W. na
    poludniowym zachodzie Polski.

    Pozdrawiam przeswiatecznie i z gory dziekuje za wszelkie wytyczne.