PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
  • Data: 2002-12-20 14:20:15
    Temat: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Od: "Tomek Banachowicz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam, jeszcze jedna rzecz mi sie nasunela - przyklad z zycia:
    informatyk (zawod wykonywany ale nie wyuczony) - jest autorem dokumentacji
    (projekt) i w oficjalnym dokumencie dla klienta pisze: "resolvovanie",
    "binarka", "route'że" (mam nadzieje, ze odczytacie polskie znaki),
    "graficzny interface" - ciekawe jak to by odmienil przez przypadki...
    Bylejakosc wkradla sie tylnymi drzwiami przy okazji "premiowania tych,
    ktorzy malo wymagaja"... Czyli to o czym pisal Michal - zatrudnie slabszego
    ale szczesliwego.

    Moi Drodzy - poszerzajcie horyzonty! Ten kraj musi sie kiedys zmienic... Nie
    ma innego wyjscia (chyba, ze mamy byc nadal krajem rolniczym i jedyna rzecz,
    z ktorej bedziemy znani to oscypek, kiszone ogorki i kapusta - taki obraz
    Polski lansuje panstwowa telewizja :-))))))). Jezeli chcemy podbijac Europe
    pietruszka to myslmy tak dalej.....

    Tomek