PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
  • Data: 2002-12-19 15:47:21
    Temat: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Od: "Tomek Banachowicz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przepraszam, ze wtrace.... Straszne rzeczy piszecie, nadeszly czasy, gdy
    trzeba sie wstydzic dobrego wyksztalcenia.... Zal mi pracodawcow - jezeli
    tak jest jak piszecie to znaczy, ze pracodawcy sa niezmiernie niemadrzy. Do
    czego to doszlo - klamac, ze sie ma tylko zawodowke jezeli sie ma
    doktorat... Ech.... takie czasy.... to jedno... ale glupota w narodzie, jak
    widze, nie przemija (i nie przeminie)... Swoja droga, znam sporo gosci,
    ktorzy sa HANDLOWCAMI (co prawda na Zachodzie) i pracuja na tych
    stanowiskach z tytulami doktora... U mnie w firmie pracuja
    programisci/projektanci z tytulem doktora (nawet habilitowanego :-) Ale
    faktycznie, regula jest smutna - magister ok., doktor za madry (nie daj Boze
    madrzejszy od szefa)....

    Pozdrawiam,
    Tomek