PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
  • Data: 2002-12-20 09:08:34
    Temat: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przepraszam, ze wtrace.... Straszne rzeczy piszecie, nadeszly czasy, gdy
    > trzeba sie wstydzic dobrego wyksztalcenia.... Zal mi pracodawcow - jezeli
    > tak jest jak piszecie to znaczy, ze pracodawcy sa niezmiernie niemadrzy.

    To nie jest wcale glupie. Przychodzi 100 kandydatow i masz do wyboru
    zatrudnic magistra, ktory pracujac na takim stanowisku bedzie sfrustrowany,
    albo kogos bez wyzszego wyksztalcenia, ktory bedzie szczesliwy. Co bys
    wybral bedac pracodawca? Poza tym istnieje duze prawdopodobienstwo, ze ten
    pierwszy od razu zacznie szukac nowej, lepszej pracy i ze go stracisz.

    > Do czego to doszlo - klamac, ze sie ma tylko zawodowke jezeli sie ma
    > doktorat... Ech.... takie czasy.... to jedno... ale glupota w narodzie,
    jak
    > widze, nie przemija (i nie przeminie)...

    Oczywiscie, zwlasza jak sie nawet nie probuje pomyslec jak to wyglada z
    drugiej strony...

    michal