PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV

  • 91. Data: 2012-02-15 12:42:29
    Temat: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Od: <news>

    Użytkownik "gont" napisał:

    > Bo Wy przyjmujecie wszystkich, a u nas mamy wymagania :D

    U nas też mamy wymagania, nawet większe niż u was, bo w razie partactwa w
    grę wchodzą znacznie większe straty!
    No i u nas nie przeprowadza się wielomiesiecznych, wielostopniowych
    rekrutacji, bo kierownik budowy nie jest takim tępakiem żeby potrafił poznać
    się na pracowniku nawet w ciągu paru minut rozmowy, ewentualnie w ciągu
    tygodnia okresu próbnego i jakoś nigdy nie narzeka że nie może pracownika
    znaleźć

  • 92. Data: 2012-02-15 13:05:10
    Od: <news>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > Nie potrafisz pojąć że do pracy, w której wymaga się myślenia
    > na nieco bardziej abstrakcyjnym poziomie nie każdy się nadaje?
    > Czy na lekarza chirurga też zatrudnisz
    > Anglistę po przekwalifikowaniu?

    na budowę też nie każdy się nadaje, tu też wymaga się myślenia na bardziej
    abstrakcyjnym poziomie, widzę ze ty tego nie rozumiesz!
    ale prze 50% bezrobociu można przebierać do woli, a na programistę z biegłym
    angielskim prędzej przekwalifikujesz anglistę a nawet polonistę niż
    sprzątaczkę, prawda?

  • 93. Data: 2012-02-15 13:11:36
    Od: <news>

    Użytkownik "Waldek M." napisał:
    > Znaczy, nie wiesz, co to jest, ale wiesz, że tacy z IT
    > to pracują na budowie? :-D

    wiem, bo piszą to w swoich CV, sami też się chwalą ze są w IT specami i
    czego to nie potrafią, ale ja nic z tego nie rozumiem, pracują na budowie bo
    tu więcej płacą, nawet na początek bez doświadczenia, część z nich już na
    studiach beton lała, albo zbrojenie układała, to teraz po studiach to już
    fachury pełną gębą.
    znam też takich co zrobili odwrotnie, z budowlanki poszli na IT, studia
    pokończyli i teraz plują sobie w brody, bidują i ciągle od nich słychać
    k***a! k***a! ale tak wymizernieli na tych studiach ze teraz już na budowę
    się nie nadają.

  • 94. Data: 2012-02-15 13:16:06
    Od: <news>

    Użytkownik "Jaskiniowiec" napisał:
    > Doczytalem i zrozumialem doskonale. To raczej Wy nie
    > rozumiecie, ze ogloszenia nalezy precyzowac, bo nikt
    > nie jest wrozem i nie bedzie zgadywal, co tam dodatkowo
    > jest jeszcze potrzebne. W obecnych czasach technologii
    > jest tyle, ze nie sposob ich wszystkich ogarnac. Mozna znac kilka, ale
    > nie wszystko. Chyba, ze jest to wiedza prowizoryczna.
    > Ale nie chcelibyscie wypuszczac prowizorycznych programow
    > prawda?

    Jaskiniowiec, ty nie zrozumiałeś o co w tym szukaniu specjalistów chodzi,
    podaje się wydumane oczekiwania po to żeby płacić 1500 brutto, bo więcej nie
    możemy zapłacić bo więcej pan sobą nie reprezentuje, nie zna pan biegle javi
    i javascript, a pytona to już zupełnie, a c,c++,sql i oracel to zna każdy
    wiec rozumie pan ze więcej ni możemy zapłacić

  • 95. Data: 2012-02-15 14:30:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-15, <news> <news> wrote:

    [...]

    > wiem, bo piszą to w swoich CV, sami też się chwalą ze są w IT specami i
    > czego to nie potrafią, ale ja nic z tego nie rozumiem

    Widać. Po całej Twojej aktywności w wątku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 96. Data: 2012-02-15 14:32:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-15, <news> <news> wrote:

    [...]

    > na budowę też nie każdy się nadaje, tu też wymaga się myślenia na bardziej
    > abstrakcyjnym poziomie, widzę ze ty tego nie rozumiesz!

    Pisałeś wcześniej że przyjmujecie każdego. Wróć jak już sam ze sobą
    ustalisz, czy kłamiesz teraz, czy kłamałeś wcześniej.

    > ale prze 50% bezrobociu można przebierać do woli, a na programistę z biegłym
    > angielskim prędzej przekwalifikujesz anglistę a nawet polonistę niż
    > sprzątaczkę, prawda?

    A przy 100% bezrobociu, to już w ogóle. Tylko, że takiego bezrobocia w Polsce
    nie ma (tego 50% też).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 97. Data: 2012-02-15 14:38:15
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    news pisze:

    > a ile płącicie tym programistom od wszystkiego?
    > będzie z 1500 brutto czy może 1600?

    Stawki są negocjowane indywidualnie i nie są publicznie znane.
    Oczywiście mniej więcej wiadomo jaki jest poziom zarobków.

    Według mnie osoba mająca takie kwalifikacje jak opisano i jakieś
    doświadczenie (2-3 lata) może wynegocjować ok. 3000 brutto.

    Ja w każdym razie póki co jestem zadowolony.

    > pytam bo nie wiem czy dać cynk
    > znajomemu że jest fucha.

    A ten znajomy to na podobnym poziomie jak Ty?

    To wiesz co, może nie dawaj tego cynku...

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 98. Data: 2012-02-15 14:43:54
    Od: Wieslaw Bicz <o...@o...pl>

    W dniu 2012-02-15 13:28, news pisze:

    > ha ha, "Bicz" zamiast krótkiej odpowiedzi na proste pytanie znowu
    > wywiódł cię na manowce długą dyskusją jak to zatrudniają informatyków co
    > zajmują się elektroniką, fizyką, sprzątaniem, tylko pewnie nawet takiemu
    > "wszystko w jednym" kiepsko płacą skoro się nie chwali.

    Oferowane zarobki są przyzwoite, ale nie płacimy też nikomu ekstremalnie
    dużo.

    Nie mam potrzeby chwalić się takimi rzeczami. Nie mam problemu ze
    znalezieniem ludzi, którzy chcą ze mną współpracować i robić to, co
    lubią. Ludzi, którzy żądają bardzo wysokich zarobków zawsze traktuję
    podejrzliwie, chyba, że wiem, co sobą reprezentują.

    Informatyka, który zna się na elektronice i fizyce jeszcze nie
    znalazłem, ale na przykład fizyka, który jest bardzo dobrym
    elektronikiem i rewelacyjnym programistą już spotkałem. A żeby było
    jeszcze zabawniej całkiem nieźle radził sobie w warsztacie mechanicznym
    i - co ciekawe - nie uważał tego za coś szczególnie dziwnego.

    W. Bicz

  • 99. Data: 2012-02-15 15:51:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-15, news <newz> wrote:

    [...]

    > człowieku, ty sobie jaja robisz?
    > u mnie murarz zaraz po szkole dostaje prawie 5k brutto, a za 2k na łapę to
    > ciężko sprzątaczki dobrej znaleźć, a co dopiero fachowca w jakiejs
    > dziedzinie.

    Co nie znaczy że w innym regionie kraju dostanie tyle samo.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 100. Data: 2012-02-15 15:52:28
    Od: "news" <newz>

    Użytkownik "gont" <g...@p...pl> napisał:

    > Stawki są negocjowane indywidualnie i nie są publicznie znane. Oczywiście
    > mniej więcej wiadomo jaki jest poziom zarobków.

    stawki widmo to i pracownicy widmo, ani widu ani słychu