PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z LM

  • 1. Data: 2012-01-21 19:47:01
    Temat: problem z LM
    Od: Anai <a...@g...pl>

    Witam!
    Mam znajomą, która chciałaby zmienić pracę a ja chciałabym jej jakoś
    w tym pomóc. Sprawy mają się tak:

    - dziewczę wykształcenie ma cokolwiek średnie (nie ma matury)
    i w ogóle niezwiązane z branżą, w której chce pracować.

    - doświadczenie zawodowe ma bardzo niewielkie i z gatunku takich, co to
    lepiej nie mówić, że się je ma w ogóle.

    - aktualnie pracuje na zlecenie, na stanowisku "lepiej nie mówić"
    i jedynie praca w systemie zmianowym pokrywa się z parametrami
    stanowiska na które chciałaby aplikować.

    - stanowisko o które chce się starać, to nie jest jakieś "bógwico" -
    praca na taśmie w fabryce, branża motoryzacyjna.

    - firma nie zatrudnia bezpośrednio lecz za pomocą agencji pracy.

    - firma oficjalnie nie poszukuje pracowników na to stanowisko,
    ale informacje zdobyte pocztą pantoflową pozwalają przypuszczać,
    że jest tam spora rotacja i być może byłaby dla niej szansa na pracę.

    No i problem: jak to wszystko poskładać jakoś umiejętnie w zgrabny LM?
    Przeszukałam już setki stron w necie, przeczytałam drugie tyle
    przykładowych listów motywacyjnych i nie wiem jak się za to zabrać :/
    Anai

    *****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
    ***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
    "Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
    możliwości regeneracyjne."

  • 2. Data: 2012-01-22 06:13:34
    Temat: Re: problem z LM
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-21 20:47, Anai pisze:
> [...]
    > Przeszukałam już setki stron w necie, przeczytałam drugie tyle
    > przykładowych listów motywacyjnych i nie wiem jak się za to zabrać :/

    Taki list powinien znalezc sie w odpowiednio grubej kopercie !

    Jesli jest rozgarnieta tak jak ty to nic dziwnego ze nie chca jej zatrudnic.

  • 3. Data: 2012-01-22 11:36:56
    Od: Anai <a...@g...pl>

    W dniu 22.01.2012 07:13, Zenek pisze:
    > Taki list powinien znalezc sie w odpowiednio grubej kopercie !
    >
    > Jesli jest rozgarnieta tak jak ty to nic dziwnego ze nie chca jej
    > zatrudnic.

    Dzięki za pomoc, właśnie o to mi chodziło...

  • 4. Data: 2012-01-22 16:23:06
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-21 20:47, Anai pisze:
    > No i problem: jak to wszystko poskładać jakoś umiejętnie w zgrabny LM?

    A to nie lepiej napisać prawdę kim jest i co chce robić?
    Nie wszystkie stanowiska potrzebują orłów lub cwaniaków.
    Na pewno wszystkie lojalności i zaangażowania.

    Uwaga: Powyższe reguły nie obowiązują w urzędach i państwowych
    agencjach. Tam obowiązują znajomości i kurestwo.

    P.

  • 5. Data: 2012-01-22 16:55:02
    Od: Anai <a...@g...pl>

    W dniu 22.01.2012 17:23, Pan Piskorz pisze:

    > A to nie lepiej napisać prawdę kim jest i co chce robić?
    > Nie wszystkie stanowiska potrzebują orłów lub cwaniaków.
    > Na pewno wszystkie lojalności i zaangażowania.

    Tak wiem to, ale boję się, że kiedy napisze, że zawsze się jej marzyła
    kariera przy zakładaniu sprężynek czy wkręcaniu śrubek, to mogą w to nie
    uwierzyć ;)

    > Uwaga: Powyższe reguły nie obowiązują w urzędach i państwowych
    > agencjach. Tam obowiązują znajomości i kurestwo.

    To fakt :)

  • 6. Data: 2012-01-22 17:15:03
    Od: Piotr <...@...com>

> [...]
    >
    > - dziewczę wykształcenie ma cokolwiek średnie (nie ma matury)
    > i w ogóle niezwiązane z branżą, w której chce pracować.
    Chce pracować na taśmie w fabryce, branża motoryzacyjna?
    Ciekawe jakie ma hobby ? :)

    > - doświadczenie zawodowe ma bardzo niewielkie i z gatunku takich, co to
    > lepiej nie mówić, że się je ma w ogóle.

    [...]
    > No i problem: jak to wszystko poskładać jakoś umiejętnie w zgrabny LM?
    > Przeszukałam już setki stron w necie, przeczytałam drugie tyle
    > przykładowych listów motywacyjnych i nie wiem jak się za to zabrać :/

    Trzeba przekonać pracodawce, że znajoma ma zwinne rączki, nie kradnie
    nie pije, nie zaciąga się, nie marudzi, nie choruje, normę wykona.

  • 7. Data: 2012-01-22 17:50:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-21 20:47:01 +0100, Anai <a...@g...pl> said:

> [...]
    > że jest tam spora rotacja i być może byłaby dla niej szansa na pracę.
    >
    > No i problem: jak to wszystko poskładać jakoś umiejętnie w zgrabny LM?

    Jeśli normalnie metody nie zadziałają, to może tak jakoś:

    Szanowni państwo.
    Pantoflową pocztą dowiedziałam się, że macie sporą rotację na
    stanowisku wkładaczy sprężynek w mały otworek. Wiadmość mną wstrząsnęła
    - tak znana i dobr firma nie może sobie pozwlić, by jakieś pantoflary
    obrabiały dobrze imię firmy w maglach! Kto to widział? Gdzie kultura?
    Gdzie obycie? A gdzie dobre wychowanie?!
    Chcąc natychmiast zakończyć tę niekorzystaną dla firmy sytuację
    pozwalam sobie niniejszym listem aplikować na rzeczone stanowisko.
    Gwarantuję swoją osobą, że rotować się przy taśmie nie będę, a we
    wkładanie sprężynek w małe otworki włożę całe swe życie, i by poprawić
    atmosferę wokół owego rotującego stanowiska - naszyć sobie na fartuch
    kwiatuszek i uśmiechniętą buźkę. To z pewnością będzie wprawiało w
    dobry nastrój kierównika - nieważne na którą zmianę akurat będę miała
    pracę.
    Wracając do sprężynek w małych otworkach - małymi otworkami
    interesuję się od dzieciństa, a od paru lat swe zainteresowania
    poszerzyłam o sprężynki - tyle w nich drutu i sprężystości...

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-01-22 18:00:11
    Od: Anai <a...@g...pl>

    W dniu 22.01.2012 18:50, Bydlę pisze:

> [...]
    > interesuję się od dzieciństa, a od paru lat swe zainteresowania
    > poszerzyłam o sprężynki - tyle w nich drutu i sprężystości...

    Dzięki wielkie! Dokładnie o to mi chodziło :D

  • 9. Data: 2012-01-22 18:06:02
    Od: Anai <a...@g...pl>

    W dniu 22.01.2012 18:15, Piotr pisze:

    > Chce pracować na taśmie w fabryce, branża motoryzacyjna?
    > Ciekawe jakie ma hobby ? :)

    To nie tak... chce zmienić jedną "gównianą" pracę na drugą ciut mniej
    "gównianą", zdając sobie jednocześnie sprawę z tego, że z jej
    wykształceniem i doświadczeniem, na wiele więcej liczyć nie może.
    Rączki ma sprawne, jest duża i silna, z pracą fizyczną na pewno sobie
    poradzi...

  • 10. Data: 2012-01-22 19:41:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-22 18:15, Piotr pisze:
    > Trzeba przekonać pracodawce, że znajoma ma zwinne rączki, nie kradnie
    > nie pije, nie zaciąga się, nie marudzi, nie choruje, normę wykona.

    I w ciążę nie zajdzie (musi być zatem cholernie brzydka).

    --
    Liwiusz