PracaGrupypl.praca.dyskusje › kalkulator wynagrodzeń w Excelu

  • 1. Data: 2012-01-29 23:17:57
    Temat: kalkulator wynagrodzeń w Excelu
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    czy jest gdzies w necie jakis kalkulator w formie pliku
    Excela/OpenOffice ktory by pokazywal krok po kroku jak sie liczy
    wynagrodzenie netto? a takze, zeby pokazywal ile procent odchodzi przy
    kazdym etapie obliczania tej wartosci.

    Wiem, ze jest sporo miejsc w sieci ktore pokazuja jak to liczyc, ale jak
    czytam to, to mnie skreca. Takim belkotem prawniczym to jest napisane,
    ze nie mam sil tego czytac. Pomijam juz fakt, ze tyle etapow jest w
    trakcie obliczania tego, ze glowa boli.

  • 2. Data: 2012-01-30 10:24:17
    Temat: Re: kalkulator wynagrodzeń w Excelu
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 00:17:57 +0100, Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> said:

> [...]
    > napisane, ze nie mam sil tego czytac. Pomijam juz fakt, ze tyle etapow
    > jest w trakcie obliczania tego, ze glowa boli.

    A na kiedy masz oddać pracę?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-01-30 16:56:26
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2012-01-30 00:17, Pawel pisze:
> [...]
    > napisane, ze nie mam sil tego czytac. Pomijam juz fakt, ze tyle etapow
    > jest w trakcie obliczania tego, ze glowa boli.

    http://www.wskazniki.gofin.pl/8,223,1,przyklad-oblic
    zenia-wynagrodzenia-netto-i-jego-obciazen.html

    Tu jest wyjaśnione. Jak daję praktykantkom to bez problemu przeliczają
    inne kwoty niż 1500 brutto.

    Na tej podstawie możesz sobie własny kalkulator stworzyć, oczywiście
    będzie prosty (bez zmniejszenia składki zdrowotnej, zasiłków zus,
    wynagrodzenia chorobowego).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2012-01-30 19:45:10
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 2012-01-30 11:24, Bydlę pisze:

    > A na kiedy masz oddać pracę?

    O jakiej pracy mowisz? Jesli myslisz, ze jestem jakims studentem
    ekonomii, czy czegos w tym stylu, to odpowiadam, ze nie.

  • 5. Data: 2012-01-30 19:47:19
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 2012-01-30 17:56, Nikiel ;) pisze:

> [...]
    >
    > Na tej podstawie możesz sobie własny kalkulator stworzyć, oczywiście
    > będzie prosty (bez zmniejszenia składki zdrowotnej, zasiłków zus,

    Dzieki. Wyglada na dosc prosto wytlumaczone. A mozesz mi powiedziec,
    czemu nie bede mogl sobie obliczyc skladki zdrowotnej itd?

  • 6. Data: 2012-01-30 20:11:33
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2012-01-30 20:47, Pawel pisze:
    > Dzieki. Wyglada na dosc prosto wytlumaczone. A mozesz mi powiedziec,
    > czemu nie bede mogl sobie obliczyc skladki zdrowotnej itd?

    Obliczyć zawsze możesz, ale trzeba mieć na uwadze pewien artykuł z
    ustawy, że składkę zdrowotną obniża się do wysokości podatku
    dochodowego (sytuacja spotykana, jeżeli jest małe brutto np. 300zł).
    Kiedyś trzeba było wysłać informację do nfztu o wielkości obniżonej
    składki (czasami kwoty typu 50gr wychodziło, a i tak papierek do nfztu
    szedł... brr). Dobrze że z tego zrezygnowali.

    Ponadto, od wynagrodzenia chorobowego nie odlicza się składek zus (a
    jedynie zdrowotną i podatek), a od zasiłków zus liczy się tylko podatek.

    Są kalkulatory, które to liczą, ale lepsza frajda jak samemu się taki
    zrobi ;)

    Jak chcesz 'gorący kubek' to poszukaj w necie, ale nie pod hasłem
    'kalkulatory wynagrodzeń brutto-netto', ale raczej 'listy płac excel'.
    Możesz na fajne pliczki natrafić.

  • 7. Data: 2012-01-30 20:45:51
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 2012-01-30 21:11, Nikiel ;) pisze:

> [...]
    > 'kalkulatory wynagrodzeń brutto-netto', ale raczej 'listy płac
    > excel'. Możesz na fajne pliczki natrafić.

    Nie przecze, pliczki fajne. Ja moze jednak zostane przy programowaniu
    ;-). Tam jest wszystko prostsze. Chcialem zrobic sobie taki pliczek,
    zeby wszystko liczyl, ale jak zobaczylem ile tych wartosci tam jest, to
    ja jednak poszukam tylko jakiegos pliczku, ktory bedzie mozna lekko
    zmodyfikowac dodajac specyficzne rzeczy dla mojej firmy. Chyba, az tak
    bardzo nie kreci mnie praca ksiegowego.

  • 8. Data: 2012-02-02 09:44:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 20:45:10 +0100, Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> said:

    > O jakiej pracy mowisz? Jesli myslisz, ze jestem jakims studentem
    > ekonomii, czy czegos w tym stylu, to odpowiadam, ze nie.

    Czyli jest gorzej niż myślałem.
    ;(

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-02-02 15:37:54
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 2012-02-02 10:44, Bydlę pisze:

    > Czyli jest gorzej niż myślałem.
    > ;(

    A moglbys rozwinac swoja mysl? czemu gorzej?

  • 10. Data: 2012-02-05 20:29:21
    Od: Marek Jażdżewski <m...@g...onet.pl>

    http://www.randstad.pl/content/findcandidates/narzed
    zia-i-porady/kalkulator-wynagrodzen/

    --

     z pozdrowieniami

     Marek Jażdżewski

      ? MacBookPro 15" 2.66 GHz Intel Core i7 8GB/750GB/SD  OS X Lion 10.7.3