PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV

  • 1. Data: 2012-01-29 06:17:19
    Temat: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    jak się ma pracę i nie zwalniają póki co ? Zarabiam 2000 netto. Mam 45 lat.

  • 2. Data: 2012-01-29 08:06:46
    Od: Mims <m...@g...pl>

    W dniu 2012-01-29 07:17, dorato pisze:
    > jak się ma pracę i nie zwalniają póki co ? Zarabiam 2000 netto. Mam 45 lat.

    Nie ma nic :)
    Chyba, ze traktujesz to jako formę hobby, nie myśląc wcale o zmianie
    pracy z której jesteś zadowolony...
    Mims

  • 3. Data: 2012-01-29 13:16:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-29 07:17:19 +0100, "dorato" <b...@k...com> said:

    > jak się ma pracę i nie zwalniają póki co ? Zarabiam 2000 netto. Mam 45 lat.

    Tak, o ile załączasz swoje zdjęcie nago.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2012-01-29 15:45:28
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-29 07:17, dorato pisze:
    > jak się ma pracę i nie zwalniają póki co ? Zarabiam 2000 netto. Mam 45 lat.

    Ale sie chwalisz czy sie żalisz ?

  • 5. Data: 2012-01-29 16:35:09
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ale sie chwalisz czy sie żalisz ?

    Czy jestem zadowolony z tej roboty? Nie bo ledwo wiążę koniec z końcem i nie
    odkładam na mieszkanie, wyposażenie, samochód, żonę dzieci.

  • 6. Data: 2012-01-29 17:20:03
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-29 17:35, dorato pisze:
    > Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jestem zadowolony z tej roboty? Nie bo ledwo wiążę koniec z końcem i
    > nie odkładam na mieszkanie, wyposażenie, samochód, żonę dzieci.

    Jak ktos ma mentalnosc niewolnika to jest twoj czyn wybitnie amoralny.

  • 7. Data: 2012-01-29 18:23:26
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "dorato" <b...@k...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jestem zadowolony z tej roboty? Nie bo ledwo wiążę koniec z końcem
    > i nie odkładam na mieszkanie, wyposażenie, samochód, żonę dzieci.

    45 lat i jeszcze nie masz tego wszystkiego? :( No to w tym kraju
    niestety się nie dorobisz

  • 8. Data: 2012-01-30 06:59:19
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > jak się ma pracę i nie zwalniają póki co ? Zarabiam 2000 netto. Mam 45
    > lat.
    Nie niemoralnego ani niewłaściwego w tym nie ma w mojej opinii. Poza tym
    taka postawa ma kilka zalet. Po pierwsze nie stawiasz się przed ewentualnym
    nowym pracodawcą w pozycji bezrobotnego błagającego o jakąkolwiek pracę -
    masz lepszą pozycję negocjacyjną.. Po drugie wiesz lepiej, jak nagocjować
    ewentualne wynagrodzenie. Ewentualny nowy pracodawca musi przebić
    wynagrodzenie i inne warunki, niż te które masz obecnie. Po trzecie, w
    praktyce zmiana pracy to najprostszy sposób otrzymania podwyżki.

  • 9. Data: 2012-02-05 16:47:04
    Od: konsultant <k...@w...pl>

    Użytkownik dorato napisał:
    > jak się ma pracę i nie zwalniają póki co ? Zarabiam 2000 netto. Mam 45 lat.

    Ja zarabiam do 6000 PLN netto, mam 37 lat.Dla sportu wrzuciłem CV na
    goldenline. Co jakiś czas odzywają się headhunterzy i proponują zmianę
    pracy. Odpisuję z pytaniem jaka to firma i jakie widełki płac. Odpisują
    z zapytaniem jakie warunki finansowe by mnie interesowały. Pisze ze mam
    obecnie 6000 netto i chciałbym 8000. No i niestety szczęka im opada i
    proponują tylko że zachowają moje CV:)

  • 10. Data: 2012-02-05 16:55:50
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-02-05 17:47, konsultant pisze:

> [...]
    > z zapytaniem jakie warunki finansowe by mnie interesowały. Pisze ze mam
    > obecnie 6000 netto i chciałbym 8000. No i niestety szczęka im opada i
    Mam podobnie. Najczęściej headhunterzy nie chcą podać stawek.
    Piszą cały czas, bo widzą CV, które wskazuje, że mają do czynienia z
    profesjonalistą z wieloletnim doświadczeniem ale proponują stawki jak
    dla studenta.