PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV

  • 11. Data: 2012-02-05 20:17:22
    Temat: Re: Czy jest coś niewłąściwego/niemoralnego w wysyłaniu CV
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Sun, 05 Feb 2012 17:55:50 +0100
    Piotr <...@...com> wrote:

    > Mam podobnie. Najczęściej headhunterzy nie chcą podać stawek.
    > Piszą cały czas, bo widzą CV, które wskazuje, że mają do czynienia
    > z profesjonalistą z wieloletnim doświadczeniem ale proponują stawki
    > jak dla studenta.

    No to ja mam prawie dyche netto (dolnoslaskie, IT), 30 lat, dwojka
    dzieci. Pisza do mnie na goldenline, ale nawet nie odpisuje .. szkoda
    czasu. A najbardziej mnie boli, ze nie stac mnie na mieszkanie
    70metrowe, a jak widze co sie dzieje w kraju (sluzba zdrowia,
    emerytury, paliwo) to sie zastanawiam czy nie uciekac z PL pokim
    jeszcze mlody i dzieci nie umia poprawnie r wymawiac.

    --
    tn

  • 12. Data: 2012-02-05 22:45:58
    Od: "dorato" <b...@k...com>

> [...]
    > emerytury, paliwo) to sie zastanawiam czy nie uciekac z PL pokim
    > jeszcze mlody i dzieci nie umia poprawnie r wymawiac.

    Jaja sobie ze mnie robicie?

  • 13. Data: 2012-02-06 00:30:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-05 22:45:58 +0000, "dorato" <b...@k...com> said:

    > Jaja sobie ze mnie robicie?

    Nie, to nie są jakieś wygórowane zarobki.

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-02-06 07:33:45
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Sun, 5 Feb 2012 23:45:58 +0100
    "dorato" <b...@k...com> wrote:

    > Jaja sobie ze mnie robicie?

    We wroclawiu mieszkanie 70 metrow to jakies 350-400tys czyli ponad
    2tys miesiecznie kredytu przez 30lat. Czy jak bede mial 50, 60 lat to
    czy dam rade 2k oddawac do banku? Pewnie zjedza mnie choroby, o
    ktorych teraz nawet nie jestem w stanie sobie pomyslec. Mlody, zdrowy
    czlowiek juz teraz musi sie przejmowac, ze bedzie klepal biede i nikt
    nie doceni tego, ze przez tyle lat utrzymywal panstwo z podatkow.

    Pytanie tylko, ktory kraj? Islandia, holandia, norwegia?

    --
    tn

  • 15. Data: 2012-02-06 08:04:49
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-02-06 08:33, tyran pisze:
> [...]
    Moim zdaniem to prowokacja

    > We wroclawiu mieszkanie 70 metrow to jakies 350-400tys czyli ponad
    > 2tys miesiecznie kredytu przez 30lat. Czy jak bede mial 50, 60 lat to
    > czy dam rade 2k oddawac do banku?
    Jest coś takiego jak inflacja.

    Pewnie zjedza mnie choroby, o
    > ktorych teraz nawet nie jestem w stanie sobie pomyslec.
    Trzeba inwestować w zdrowie. Np. Co dziennie 2h biegu po pracy :)

    IT to USA, UK, DE

  • 16. Data: 2012-02-06 09:50:34
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Mon, 06 Feb 2012 09:04:49 +0100
    Piotr <...@...com> wrote:

    > Moim zdaniem to prowokacja

    No co mam Ci powiedziec...

    > Jest coś takiego jak inflacja.

    Ostatnio szukam mieszkania, chodze, ogladam. Jedno mieszkanie
    wybudowane w latach 80tych, zadluzone w spoldzielni, do czynszu
    nalezy doliczyc 200zl. Kobieta, ktora tam mieszka placi 500zl czynszu
    + 200zl splaty zadluzenia. Podobno jesli nie zostanie splacone do
    2016 roku, wg umowy reszta ma zostac umozona. Kobieta, cos kolo
    50tki, moze troche wiecej .. po obejrzeniu mieszkania widac jej sie
    nie przelewa. Nie wiem z czego zyje, chce zamienic 70metrow na
    mniejsze i pozbyc sie kredytu. A to tylko 200zl. Teraz wyobrazmy
    sobie plage 50latkow za 30lat, duzo po IT, wszyscy zastapieni
    mlodymi, ambitnymi. I polowa z nich ma kredyty po 1k-2k miesiecznie na
    mieszkania. Owszem, mozna zmniejszych rate wydluzajac czas splaty o
    kolejne 5-10lat .. ale czy bank na to pojdzie?

    > Pewnie zjedza mnie choroby, o
    > Trzeba inwestować w zdrowie. Np. Co dziennie 2h biegu po pracy :)

    Biegam, spacery z dzieciaczkami, wypady na rowery, piaskownica,
    zabawy w ganianego, chowanego. Po 16 do 21 nie dotykam kompa,
    poswiecam sie rodzinie. Dopiero jak spia po 21 mozna cos podlubac do
    1szej. Narazie ciagne, raz na kilka dni ide spac po 20 ze
    wszystkimi .. czeba podladowac akumulatory. Ale czy tak bede mogl
    wiecznie?

    > Mlody, zdrowy
    > IT to USA, UK, DE

    Boje sie, ze UK przeludnione polakami, niemieckiego jeszcze nie
    znam .. chodz powaznie sie zastanawiam nad nauka. Bylem miesiac w
    holandii na kontrakcie, podobalo mi sie .. tylko tutaj holdenderski
    trzeba znac .. chodz podobno panstwo pomaga w nauce. USA troche za
    daleko, swiat wydaje sie zbyt obcy.
    Niewazne jaki kraj wybiore, pozostaje jedna mysl: tutaj cos juz mam,
    cos osiagnalem .. tam niejako rozpoczynam od zera, jak student. Czy
    znow chce przez to przechodzic? Kiedys jak cos nie wyszlo, moglem
    korygowac, cos przemyslec, rozpoczac na nowo bez stresu .. teraz jest
    rodzina, czlowiek juz inaczej mysli, musi byc co do gara wlozyc.

    Pzdr.

    --
    tn

  • 17. Data: 2012-02-07 04:42:03
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Jak udało się wam zdobyc takie zarobki skoro starsi specjalisci zarabiają
    srednio 4500 brutto wg portali od wynagrodzen.

  • 18. Data: 2012-02-07 07:23:51
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-02-07 05:42, dorato pisze:
    > Jak udało się wam zdobyc takie zarobki skoro starsi specjalisci
    > zarabiają srednio 4500 brutto wg portali od wynagrodzen.
    W zdecydowanej większości firm takie właśnie są zarobki (w wawie 50%
    wyższe). Są też firmy, które płacą więcej. Np. Firma z USA na miejscu
    musi płacić (w przeliczeniu na złotówki) specjalistą 20tyś zł / miesiąc.
    Wiec płaca w wawie 10tyś zł / miesiąc nie jest dla niej problemem.
    Problemem jest dostać w takiej firmie pracę za taką płace. 100 chętnych
    na jedno miejsce :)

  • 19. Data: 2012-02-07 08:10:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-07 05:42, dorato pisze:
    > Jak udało się wam zdobyc takie zarobki skoro starsi specjalisci
    > zarabiają srednio 4500 brutto wg portali od wynagrodzen.

    Zauważ słowo "średnio" i jeśli w branży IT to chyba patrzyłeś w
    niewłaściwą rubrykę. Bo w IT masz kilka różnych zawodów (choć wszystkie
    wrzucane do jednego worka) i różne w nich widełki zarobków. Są takie,
    gdzie zarobki powyżej 10 tys brutto dla pracownika średniego stopnia nie
    są czymś dziwnym. Też przeglądam zestawienia wynagrodzeń w branży.
    Dodatkowo pracuje w branży.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 20. Data: 2012-02-07 15:22:11
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <4f30ab84$0$1278$65785112@news.neostrada.pl> dorato napisal(a):

    > Jak udało się wam zdobyc takie zarobki skoro starsi specjalisci zarabiają
    > srednio 4500 brutto wg portali od wynagrodzen.

    Starsi specjaliści czego? Bo to bardzo ogólne i nic nie mówiąca określenie.
    Przykładowo znam pewną firmę - dla porządku dodam że nie IT - gdzie
    ostatnio zlikwidowano młodszych specjalistów, he he. Praktycznie każdy
    zatrudniony świeżak, którego rzucają na przykład na telefon czy do billingu,
    dostaje nobilitujący tytuł "specjalista".

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr M Kuć