-
Marketing Manager, kierownik ds. marketingu
... marketingowych współpraca z równoległymi stanowiskami w dziale marketingu i sprzedaży Wymagania Kierownik ds. marketingu powinien posiadać wykształcenie wyższe. Preferowanymi kierunkami studiów są marketing, zarządzanie i ekonomia. Kandydat na to stanowisko powinna znać języki obce na wysokim poziomie, np. posiadać Certificate in Advanced English ...
-
Sprzedaż i Marketing - jakie zarobki w branży?
... Marketing – online i mobile Znakiem naszych czasów jest także skokowy wzrost zapotrzebowania na ekspertów ds. marketingu on-line. Coraz więcej firm ...
-
Jaki system wynagradzania w firmie stosującej marketing wielopoziomowy?
Marketing wielopoziomowy (MLM – multi level marketing) jest ... firm, by lepiej motywować swoich pracowników. Należy jednak pamiętać, że kopiowanie systemu 1 do 1 przeważnie nie ma sensu i najczęściej skutkować będzie porażką nowego systemu. Model musi być dopasowany do firmy i jej celów. Należy pamiętać, że wiele organizacji stosujących marketing ...
-
Średnie miesięczne wynagrodzenie w działach firm
Według danych z najnowszego Raportu Płacowego firmy Advisory Group TEST Human Resources, w którym przebadanych zostało 65 tys. pracowników firm w Polsce, Finanse przegoniły Marketing jako najlepiej opłacany dział w firmach. Średnia pensja wynosi w nim 7413 zł brutto, a w Marketingu 7142 zł. Na dalszych miejscach znalazły się ...
-
Specjalista ds. marketingu
... marketingowych – analiza rynku i konkurencji Wymagania Specjalista ds. marketingu powinien mieć ukończone studium policealne lub posiadać wykształcenie wyższe (preferowanymi kierunkami są marketing, zarządzanie i ekonomia). Osoba na tym stanowisku powinna znać języki obce – okazuje się, że język angielski, nawet na poziomie Certificate in ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Zarobki w marketingu i sprzedaży
... się z realizacją założonych planów sprzedażowych. „Obecnie kluczowe z punktu widzenia wielu firm jest lepsze zrozumienie pomiędzy działem sprzedaży a marketingu. Celem ... zainteresowanych pracą w Obsłudze Klienta. Wybrane miesięczne wynagrodzenia brutto: Marketing B2B Online Marketing Specialist – min.: 5 000 zł, najczęściej oferowane: 6500 zł, max.: ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2020
... zdecydowali się na zmianę pracodawcy. – Chociaż utrzymanie dynamicznego tempa rozwoju firm będzie trudne, to potencjał wciąż jest bardzo duży. Warunkiem jest jednak ... pokrycie kosztów dojazdu do pracy oraz rozszerzony pakiet opieki medycznej. Marketing i sprzedaż Wynagrodzenia w w marketingu i sprzedaży (FMCG i B2B) są dość mocno zróżnicowane. I ...
-
Wynagrodzenia w marketingu i sprzedaży 2004 r.
... na terenie województwa dolnośląskiego. Tam płace wahają się w okolicy 9 100 PLN. Marketing Badanymi przez AG TEST stanowiskami, w dziale marketingu, były przede ... 12 200 PLN. Słabo rozbudowany jest dział marketingu w pozostałych branżach. Wiele firm, z reguły decyduje się na zatrudnienie tylko 1 osoby zajmującej się marketingiem. Zarobki takich ...
-
Zarobki w działach marketingu w 2009 roku
... niż osoby na tym stanowisku zatrudnione w firmach z przewagą kapitału polskiego (mediana 5 240 PLN). W przypadku kierowników ds. marketingu różnica na korzyść firm zagranicznych wyniosła 6 500 PLN. Jak kształtowały się wynagrodzenia pracowników działów marketingu w różnym wieku? Najmłodsi specjaliści, w wieku od 18 do 25 ...
-
Płace w Polsce: trendy I-III 2010
... określenie, które dało się słyszeć bardzo często w 2009 roku. W tym czasie znaczna część firm poszukiwała oszczędności – czy to ze względu na szybko spadające przychody, czy w wyniku presji z ... realizowanych przez Hays Poland projektów rekrutacyjnych), tj.: księgowość, finanse i prawo, budownictwo i nieruchomości, sprzedaż, marketing i logistyka, ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... 30 000 PLN, małopolskie 25 000 PLN a śląskie 22 000 PLN). Niezmiennie Marketing Manager najwięcej zarobi tylko w Warszawie, średnio 25 000 PLN (max. nawet ... podstaw mogą liczyć na spore bonusy, w sumie zarabiając czasem więcej niż szefowie firm. Sprzedaż i Marketing Rynek pracy powoli wraca do normy, od 2011 roku liczba otwartych projektów ...
-
Zarobki w PR i marketingu 2012
... w formie czasu potrzebnego do wypracowania odpowiedniej płacy. Załóżmy, że pracownicy firm zagranicznych swoje wynagrodzenia otrzymują za pracę wykonywaną w ciągu 8 godzin dziennie. ... działu marketingu wyniosło 7 720 PLN, a szefa działu PR 5 700 PLN. Marketing lub PR. Ale w jakiej branży? Przydatne linki: - Zarobki - Kalkulator płac (wynagrodzenia) ...
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
... Marketingowej SAR firma IDEA! Human Capital we współpracy z WillisTowers Watson Data Services EMEA. Kondycja firm – przychody Kluczowym wskaźnikiem określającym stan branży jest poziom uzyskiwanych przychodów. 61% badanych firm zakończyło rok 2015 z sukcesem – zwiększając przychody lub co najmniej utrzymując je na dotychczasowym poziomie ...
-
Ile zarabia specjalista? – finanse, sprzedaż i centra usług wspólnych
... . Dane zostały zebrane w Przeglądach Płac 2014 Page Personnel i pochodzą z informacji zgromadzonych przez firmę podczas zakończonych rekrutacji. Dotyczą firm międzynarodowych z różnych sektorów gospodarki, a w szczególności: FMCG, produkcji, opakowań, handlu, nieruchomości, farmacji, energetyki, IT, telekomunikacji, mediów, transportu i logistyki ...
-
HR manager, kierownik ds. personalnych
... Wymagania Kandydat na to stanowisko powinien legitymować się dyplomem wyższej uczelni, zdobytym najlepiej na kierunkach takich jak ekonomia, zarządzanie czy marketing. Niezbędne jest przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w dziale HR, znajomość prawa pracy oraz biegła znajomość języka angielskiego. Na stanowisko HR managera awansują ...
Tematy: HR manager, kierownik ds. personalnych -
Product Manager, menedżer produktu
... finansowych dla produktu Wymagania Do podjęcia pracy w zawodzie Product Managera preferowane jest wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie nauk społecznych (najczęściej marketing), lub innych nauk z dodatkowo ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu marketingu. Kandydat na stanowisko managera produktu powinien znać doskonale branżę oraz ...
Tematy: Product Manager, menedżer produktu -
Kogo zatrudnia branża nieruchomości? Jakie wynagrodzenia proponuje?
... pensją w wysokości 50 tys. zł brutto miesięcznie. Land Acquisition Director zarabia obecnie od 24 do 40 tys. zł brutto miesięcznie. Marketing z większą odpowiedzialnością W całym 2022 r. deweloperzy sprzedali około 32,7 tys. mieszkań, czyli aż o 35 proc. mniej niż w udanym 2021 roku – wynika ...
-
Wynagrodzenia w działach marketingu w roku 2007
... . Mediana wynosiła 16 625 PLN. Zarobki dyrektorów i prezesów działu marketingu firm z polskim kapitałem stanowiły 36% zarobków prezesów i dyrektorów firm z kapitałem zagranicznym. Płace kierowników tego rodzaju firm były o ponad połowę niższe od płac kierowników firm z kapitałem zagranicznym. Najniższe okazały się zarobki pracowników szeregowych ...
-
Działania 6.2. - wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
... Programy operacyjne oferują szerokie spektrum finansowania zarówno dla firm, które dopiero raczkują w biznesowym świecie, jak i firm z ugruntowaną pozycją rynkową. Różnorodność funduszy przejawia się ... gospodarczej, obejmującego takie zagadnienia jak np. prowadzenie księgowości, marketing, przepisy BHP, prawo handlowe, prawo cywilne, wdrażanie ...
-
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
... . Większa dynamika zauważalna była w przypadku ilości otrzymywanych zleceń - ponad 80% firm zadeklarowała tu wzrost lub utrzymanie pozycji. Tym wzrostom nie zawsze jednak ... bez zmian, a spadły dla 20 stanowisk. Informacje o badaniu W badaniu wzięło udział 52 firm należących do SAR, zaś do obliczenia statystyk wykorzystano 4200 indywidualnych danych ...
-
10 sposobów na skuteczne CV
... na otrzymanie wymarzonej oferty pracy. Ważne też, aby idąc z duchem czasu, budować swoje profile w biznesowych mediach społecznościowych, które dla wielu firm są jednym ze skuteczniejszych źródeł pozyskiwania kandydatów.
-
Zawody poszukiwane na rynku pracy. To warto studiować
... optymalizację, jak i nadzorowanie wszystkich elementów strategii marketingowej firm działających w sieci, między innymi sklepów internetowych. ... – 12 000 zł brutto - dodaje Maryla Aftanasiuk – Lisiecka, Business Unit Director Antal, Sales & Marketing. Planowanie płynności finansowej przedsiębiorstwa - kontroler finansowy Kontrolerzy finansowi ...
-
Wypłata wynagrodzenia w kryptowalutach. Czy to rozwiązanie się sprawdzi?
... obsługa klienta, finanse, marketing, handel. Wymienione portale publikują oferty pracy z całego świata, w tym także z Polski. Portal cryptojobslist.com prowadzi własne statystki o rekrutacji wśród firm oferujących wynagrodzenia w kryptowalutach. W 2022 roku zarejestrowało się na stronie prawie 1000 firm rekrutujących, natomiast opublikowano średnio ...
-
Płace i podwyżki - prognozy 2009
... 2009 firmy mają zaplanowane podwyżki, jednakże są one wyraźnie mniejsze od tych przyznanych w latach ubiegłych. Powyższe dane procentowe są deklaracjami firm uczestniczących w badaniu Raport Płacowy. Trzeba pamiętać, że mogą być skorygowane o realia rynkowego spowolnienia gospodarczego.
-
Jakie błędy w CV odstraszą rekrutera?
... pewno w większym lub mniejszym stopniu odbije się na naszym rynku pracy i konkurencji wśród ekspertów” wyjaśnia Anna Wygaś, Konsultant zespołu Sales & Marketing z międzynarodowej firmy rekrutacyjnej HAYS Poland. „Wbrew pozorom największa ilość błędów czy CV przesłanych na nieadekwatne stanowiska, pojawia się w czasach kryzysu ...
-
Warto dbać o wizerunek w sieci
... Rejestru Sądowego. Użytecznym narzędziem do sprawdzenia aktywności kandydata w sieci jest również wyszukiwarka Google” – wylicza Rafał Dąbkowski, Manager Sales & Marketing Division w Michael Page International. „Jednak zawsze są to informacje uzupełniające. W pierwszej kolejności kierujemy się referencjami od poprzednich pracodawców. Informacje ...
-
Picie kawy pomoże Ci w pracy
... więc dodawać, że przemysł kawowy ma stabilną pozycję oraz zatrudnia miliony pracowników - od zbieraczy ziaren kawy do wysoko postawionych marketingowców firm kawowych. Kawa jest powszechnym trunkiem, ma wiele odmian, smaków, zapachów. Mimo jej powszechności, wciąż jest symbolem pewnej elegancji oraz ludzkiej ...
-
Wynagrodzenia 2013/2014 wg branż
... - wynika z Przeglądu Wynagrodzeń w obszarach: instytucje finansowe, sprzedaż i marketing, produkcja i łańcuch dostaw, opublikowanego przez międzynarodową firmę doradztwa ... wzrost zapotrzebowania na ekspertów z branży e-commerce oraz marketingu on-line. Coraz więcej firm, w tym także dużych sieci handlowych, podążając za potrzebami swoich Klientów, ...
-
Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center
... wszystko kwalifikacje i kompetencje, które będą procentować na każdym etapie drogi zawodowej, bez względu na stanowisko i branżę – mówi Magdalena Grzelak, Chief Marketing Officer w Call Center Inter Galactica. Praca w Call Center ułatwia komunikację w codziennym życiu na wielu płaszczyznach, nie tylko zawodowej. Poza tym ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... specjalistów sprzedaży w obszarze telemedycyny. ROZWINIĘTE KONTAKTY BIZNESOWE KLUCZOWE W REKRUTACJI Wśród firm wchodzących na polski rynek znajdują się organizacje, które oferują ... plany rozwojowe dotyczące konkretnego kandydata. MARKETING I SPRZEDAŻ - OFFLINE I ONLINE GRAJĄ DO JEDNEJ BRAMKI MARKETING W MODELU OMNICHANNEL Popularyzacja innowacyjnego ...
-
Kariera zawodowa: jakie pułapki?
... wszechstronności Czestą pułapką jest wszechstronność. Dotyczy najczęściej pracowników mniejszych firm, których obowiązki dotyczą kilku różnych obszarów. „Część pracowników ... trudności w otrzymaniu upragnionej pracy” – mówi Joanna Kuzioła, menedżer Antal Sales & Marketing. Pamiętajmy, że podejmując decyzję o pracy w mniejszej firmie lub korporacji ...
-
Przekwalifikowanie zawodowe w 4 prostych krokach
... kariera nagle się zachwiała. Postęp technologiczny, zmiany na rynkach oraz w strukturach firm sprawiają, że pracownicy coraz częściej obawiają się o swoją przyszłość zawodową. ... Google AdWords/Analytics, SEO, e-mail marketing). Osoby, które dysponują takimi kompetencjami z całą pewnością odnajdą się w roli digital marketing managera, specjalisty ds ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... silna pozycja, profesjonalizm czy standardy etyczne, dlatego wiele firm, również polskich, coraz częściej decyduje się na „managerów", a nie „kierowników". Trudno jednak dostrzec uzasadnienie posługiwania się w ofertach pracy takimi określeniami, jak promotion coordinator, czy marketing manager, można bowiem łatwo je przetłumaczyć na koordynator ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2017
... w obszarach IT i sprzedaży. Na brak ofert pracy nie będą również narzekać eksperci w obszarze finansów i księgowości oraz produkcji i inżynierii. Coraz więcej firm decyduje się również na zatrudnienie pracowników tymczasowych. Rośnie także znaczenie kontraktorów – głównie w branży IT i nowoczesnych technologii. Pracodawcy podkreślają, że praca ...
-
Park technologiczny
... techniczną, których celem jest finansowe wsparcie rozwoju firm działających w branżach innowacyjnych, oferujących zaawansowane technologicznie produkty. Park ten dokonuje przepływu wiedzy i technologii pomiędzy jednostkami naukowymi ... przestrzeń do prowadzenia działalności, a także udostępnia usługi wspierające, takie jak księgowość czy marketing ...