-
Specjalista ds. sprzedaży
... prowadzi dokumentację sprzedażową i raportuje wyniki sprzedaży przełożonym. Czym się zajmuje specjalista ds. sprzedaży (Zakres obowiązków): analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowych sprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami ...
Tematy: specjalista ds. sprzedaży -
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... danej marki (stworzenie i implementacja planu marketingowego, koordynowanie i prowadzenie badań oraz analiz marketingowych, monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumentów i działań konkurencji, planowanie i prowadzenie różnorodnych działań służących budowaniu wizerunku marki, współpraca z agencjami reklamowymi i innymi podmiotami ...
-
Kierownik restauracji
... restauracji musi być przygotowany na wiele stresujących sytuacji. Czym się zajmuje kierownik restauracji (Zakres obowiązków): Monitorowanie rynki i działań konkurencji Analizowanie potrzeb klientów Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, podwykonawcami Zarządzanie pracą personelu i dbanie o jakość obsługi klienta Ustalanie grafiku pracy zespołu ...
Tematy: kierownik restauracji -
Kierownik serwisu
... się zajmuje kierownik serwisu (Zakres obowiązków): zarządzanie podległym zespołem, organizowanie i kontrolowanie jego pracy, ustalanie grafików analizowanie rynku i działań konkurencji budowanie pozytywnych relacji z klientami nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych kontrola terminowej realizacji procesu napraw opracowywanie standardów obsługi ...
Tematy: kierownik serwisu -
Merchandiser
... stanu towarów (np. daty ważności) zarządzanie zapasami w magazynie prowadzenie negocjacji z właścicielami sklepów i dostawcami organizowanie imprez promocyjnych analizowanie działań konkurencji i poszukiwanie najlepszych rozwiązań np. na podstawie informacji uzyskiwanych od klientów dbanie o atrakcyjną oprawę towaru przygotowywanie propozycji ...
Tematy: merchandiser -
Regionalny kierownik sprzedaży
... o odpowiednie środowisko pracy, szkolenie, rozliczanie powierzonych zadań) Tworzenie planów sprzedażowych i kontrola ich realizacji Monitorowanie rynku i działań konkurencji Analizowanie potrzeb klientów Sprawowanie nadzoru nad pracą podległych mu jednostek, kontrola standardów sprzedaży Negocjowanie warunków handlowych z klientami Reprezentowanie ...
Tematy: regionalny kierownik sprzedaży