PracaGrupypl.praca.dyskusje › comarch

  • 1. Data: 2005-11-22 06:03:06
    Temat: comarch
    Od: "wojt" <w...@v...pl>

    czesc
    zastanawiam sie nad zlozeniem aplikacji w comarchu-poznan
    ktos moze sie wypowiedziec jak sie tam pracuje, slyszalem
    ze zarobki nie sa u nich rewelacyjne... :( ale wydaje mi sie
    ze mozna zdobyc u nich dobre doswiadczenie.

    pozdr
    wojt

  • 2. Data: 2005-11-22 06:48:02
    Temat: Re: comarch
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    wojt napisał(a):
> [...]
    > ze zarobki nie sa u nich rewelacyjne... :( ale wydaje mi sie
    > ze mozna zdobyc u nich dobre doswiadczenie.

    Nowy watek dot. Comarchu pojawia sie srednio co tydzien na grupie
    Przejrzyj archiwum, na pewno znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl